Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
NA TABLICY: Marka osobista w sieci

Zmiany w strategiach biznesowych wymuszają zmiany w komunikacji liderów i świadomości budowania marki osobistej wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Szczególną, ważną rolę w tym procesie odgrywają narzędzia online. Jak je wykorzystywać efektywnie? Od czego zacząć, jakich błędów unikać, jak komunikować się z grupą swoich interesariuszy w wirtualnej rzeczywistości?

To, co obserwujemy od dłuższego czasu, na skutek pandemii koronawirusa jeszcze bardziej przyspieszyło – świat wirtualny nie tylko zrównał się z tym rzeczywistym, ale w niektórych sytuacjach stał się nawet ważniejszy. Funkcjonowanie w internecie każdego dnia przekłada się na życie realne, zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Budując swoją markę osobistą, warto o tym pamiętać. Zanim opublikujesz post, zostawisz komentarz, udostępnisz artykuł czy zostawisz lajka, weź głęboki oddech i zastanów się, jakie niesie to ze sobą korzyści, a jakie zagrożenia. Markę osobistą buduje się świadomie i powoli. Warto wykorzystać do tego narzędzia online. Jednym z najpopularniejszych jest portal LinkedIn, ale nie zapominaj także o twoich prywatnych kanałach, takich jak osobista strona WWW czy blog.

NA TABLICY: Marka osobista w sieci

Aleksandra Ślifirska

Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą, trenerka ICAN Institute. Prowadzi zajęcia w ramach programu Personal Leadership Academy.


Najpopularniejsze tematy