Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Automatyczne rozwiązywanie problemów

Sieć sklepów ze sprzętem AGD RTV klasy premium po początkowym zastoju sprzedaje obecnie więcej niż kiedykolwiek przedtem. Boryka się jednak z problemem braku odpowiednio kompetentnych pracowników, niezbędnych do tego, by zapewnić swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie. W dłuższej perspektywie stanowi to zagrożenie dla pozycji rynkowej firmy i jej rozwoju, a nieoczekiwanym rozwiązaniem tego problemu może okazać się automatyzacja części procesów.

Adam Werkoroński, prezes firmy Royal Digital, uwielbiał czasy „nowej normalności”. Niemal każdego ranka, zaraz po porannej kawie, uśmiechał się z satysfakcją, zapoznając się na ekranie laptopa z wynikami sprzedażowymi założonej i prowadzonej przez siebie sieci sklepów z luksusowym sprzętem RTV i AGD, przeznaczonym dla bardziej zamożnych klientów.

Z prawdziwą przyjemnością celebrował ten przemiły początek dnia, ponieważ już od kilku miesięcy słupki sprzedażowe pokazywały jasny trend: należący do grupy bogatszych mieszkańców Polski klienci sklepu, którzy zgromadzili na początku pandemii poduszki finansowe „na wszelki wypadek”, poczuli się już bezpieczniej i chętnie wydawali znaczne, zaoszczędzone wcześniej, sumy. Do tego zyskali jeszcze świadomość, że przy ewentualnych kolejnych obostrzeniach znów będą musieli spędzić więcej czasu w domu, więc starali się zrobić wszystko, by wymościć w nim jak najbardziej luksusowe, przytulne i… multimedialne gniazdko. A to oznaczało kupno nowszego, jeszcze większego telewizora, lepszego systemu nagłośnienia, pojemniejszej lodówki, robota kuchennego o niemal kosmicznych możliwościach… i wielu innych cyfrowych produktów klasy premium, które oferowały właśnie sklepy pana Adama.

Zostało 82% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"


Najpopularniejsze tematy