Komunikacja
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
Jak rozwijać umiejętności przyszłości dzięki coachingowi koleżeńskiemu
Coaching koleżeński odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu kompetencji, których technologia nie może zastąpić.
5 kroków, by poprawić markę pracodawcy
Chcesz skutecznie pozyskiwać talenty? Buduj obraz firmy w oczach potencjalnych pracowników, jakbyś budował wizerunek marki wśród konsumentów.
Radar - Co kryje się w nazwie marki?
Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie?
Kluczowy pracownik rezygnuje z pracy. Co robić?
W obliczu cyfrowej transformacji firma TECHNOVA stanęła przed wyzwaniem związanym nie tylko z restrukturyzacją zadań i procesów, lecz także z nagłą rezygnacją kluczowego specjalisty, odpowiedzialnego za właśnie wdrażaną nową platformę sprzedażową. Czy to niespodziewane odejście nosi znamiona cichego zwalniania (quiet firing) i tym samym rzuca cień na powodzenie całego projektu?
Jak produktywnie nie zgadzać się w trudnych kwestiach
Zamiast unikać kontrowersyjnych tematów, naucz się prowadzić przemyślane rozmowy, które budują wzajemne zrozumienie i szacunek.
Szansa ukryta w paradoksach
W obliczu najtrudniejszych wyborów organizacje, które łączą pozornie sprzeczne opcje, poszerzają zakres swoich możliwości.
Popraw styl komunikacji, by zatrzymać zetkę!
Zjawisko „cichych odejść” (quiet quitting) zadebiutowało w mediach stosunkowo niedawno i od razu zrobiło ogromną karierę. Ludzie zaczęli opisywać postawę, która jest przeciwieństwem przekraczania oczekiwań i pracy po godzinach. Twoi pracownicy robią niezbędne minimum, nikt nie weźmie dodatkowego projektu? Być może już „cicho odeszli”, jak członkowie zespołu sprzedażowego w SafetyOne.
Liderzy muszą być otwarci na zmiany
Transformacja kultury organizacyjnej i zmiana mentalności liderów są konieczne, by zwiększyć efektywność zarządzania różnorodnym zespołem i zaangażowanie pracowników. Inwestycje w rozwój umiejętności przywódczych, promowanie otwartej komunikacji to kluczowe kroki w kierunku utrzymania harmonii w zespole i osiągnięcia sukcesu w zmieniającym się środowisku pracy.
Rebranding siłą napędową innowacji
Wysoce konkurencyjne rynki wymagają od firm unikalnej oferty odpowiadającej na potrzeby klientów oraz skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców. Przykład polskiego producenta suplementów diety onesano pokazuje, jak rebranding i nowa strategia komunikacji pomogły produktom firmy wyróżnić się na tle konkurencji.
Sukces EB zależy od badań
Jak zbudować trwałą i odporną na zmiany rynkowe strategię employer brandingową, która będzie źródłem oszczędności.
Dołączyć do marketplace’u czy postawić na ekskluzywność?
Jednym z najważniejszych trendów w światowym e-commerce są platformy marketplace. Właściciele luksusowej marki odzieżowej i narciarskiej Mountwear zastanawiają się, czy dołączyć do takiej platformy i skorzystać z jej skali, czy też trzymać się ekskluzywności oraz w pełni kontrolować proces sprzedaży.
Wizerunkowa korzyść z bicia się w piersi
Firmy przyjmują nową strategię komunikacyjną: ujawniają publicznie informacje na temat swoich błędów i nadużyć. Z nowego badania wynika, że takie działanie sprzyja budowie zaufania.
Chcesz lepiej rozwiązywać problemy? Opowiadaj ciekawsze historie
Jedną z największych przeszkód w skutecznym podejmowaniu decyzji jest niewłaściwe zdefiniowanie problemu. Zbudowanie przekonującej narracji oraz prostej historii sprawi, że problem, który należy rozwiązać, zostanie właściwie sformułowany.
Poczucie ambiwalencji pomoże podejmować lepsze decyzje
Świadomość, że mamy ambiwalentny stosunek do danej sprawy, pomaga nam uniknąć podjęcia pochopnej decyzji. Sprawia też, że nie ulegamy tak łatwo błędom poznawczym oraz łagodzi rozdźwięk pomiędzy sprzecznymi informacjami.
Czego najbardziej potrzebują pracownicy w niepewnych czasach
W obliczu zagrożeń menedżerowie muszą wyjść poza sprawdzone sposoby wspierania pracowników, aby rozwiać ich zróżnicowane obawy i zaskarbić sobie ich zaufanie.
Brief – najważniejsze narzędzie w pracy z agencją
Założenia strategiczne są fundamentem działań marketingowych. Bez nich trudno o zaplanowanie skutecznych aktywności marki, które pozwolą na realizację celów biznesowych firmy.
Otwórz swoje zespoły na wpływy zewnętrzne
Zespoły otwarte na zewnątrz są w stanie poprawić w swoich organizacjach innowacyjność, efektywność i rozproszone przywództwo. Jednak sprawne funkcjonowanie tych zespołów wymaga zmiany ich nastawienia.
Zaniedbane standardy komunikacji
Nie ma ludzi, którzy czytają w myślach, więc agencje nie są w stanie przewidzieć, o czym ktoś marzy i co sobie wyobraża. Dlatego nawet współpraca kreatywna wymaga konkretnych wytycznych.
Chcesz pisać skuteczniej? Posłuchaj naukowców
Sztuka pisania to ważny element kompetencji komunikacyjnych, potrzebnych menedżerom w miejscu pracy. Wbrew pozorom ta umiejętność nie jest darem niebios. Można się jej nauczyć.