Digitalizacja
Digitalizacja Twojej firmy: sposób na skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi
Digitalizacja stała się kluczowym elementem rozwoju organizacji, które pragną utrzymać konkurencyjność na rynku pracy. Jednym z obszarów, który podlega cyfrowej rewolucji jest zarządzanie zasobami ludzkimi. W dobie triumfu nowoczesnych technologii pozyskiwanie talentów i skuteczne zarządzanie personelem stały się podstawowym elementami krótko i długoterminowej strategii w nowoczesnych firmach. W kontekście dynamicznego środowiska biznesowego warto wiedzieć, jak digitalizacja wpływa na pracę naszego zespołu, nas samych oraz przyszłość firmy.
Jak i kiedy stosować dynamiczny pricing? 8 zasad
Dynamiczne ustalanie cen jest obecnie jednym z najbardziej interesujących tematów w świecie pricingu. Wraz z digitalizacją, która oferuje wiele wspaniałych możliwości biznesowych, firmy są coraz zwinniejsze, jeśli chodzi o kwestię zmiany cen. Posiadanie umiejętności technicznych i technologii nie wystarczy. W dynamicznym ustalaniu cen równie ważny jest człowiek. Staje on na straży spójności z realizowaną strategią firmy.
Nowe technologie zmieniają oblicze leasingu
Branża leasingowa ma duży potencjał rozwoju, ale wymaga wdrożenia zmian i usprawnień przy użyciu narzędzi cyfrowych. To z kolei przełoży się na lepszą obsługę klienta i jego większą satysfakcję.
[PODCAST] Anna Moczulska z Artegence o tym, jak pozbyć się szumu informacyjnego w analityce digital
Rywalizacja o klienta w sieci sprawia, że coraz więcej firm wdraża analitykę digital. O tym, jak robić to mądrze i jak rozpoznać wytrawnych analityków digital, na których można polegać, w podcaście „MIT Sloan Management Review Polska” opowiada Anna Moczulska z Artegence.
Implementacja aplikacji MyQ – korzyści i wyzwania
Jednym z elementów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw jest wdrażanie narzędzi, które mają na celu odciążenie pracowników w realizowaniu czynności zajmujących im dużo czasu, a nieprzekładających się na korzyści biznesowe firmy. Jednym z takich rozwiązań jest aplikacja MyQ, kontrolująca proces druku w przedsiębiorstwach. O implementacji narzędzia opowiada Michał Pawełczyk, specjalista ds. IT w Colas Polska.
Klastry tematyczne a pozycja strony w wyszukiwarce
Czasy, kiedy wystarczyło publikować treści naszpikowane dużą liczbą słów kluczowych, by osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce, bezpowrotnie minęły. Dziś w pozycjonowaniu stron internetowych liczą się również kompetencje, autorytet i wiarygodność. Wysokie wartości tych parametrów pomagają osiągnąć klastry tematyczne.
Trzy wewnętrzne bariery przedsięwzięć korporacyjnych w dziedzinie deep tech
Dyrektorzy ds. innowacji muszą się zmierzyć z syndromem „nie wynaleziono tutaj”, niechęcią do podejmowania ryzyka oraz kulturą komunikacji odgórnej, aby skutecznie nawiązać współpracę ze start-upami deep tech.
Opracuj „zasady ruchu drogowego” dla twojej platformy
Ustanów takie reguły funkcjonowania platformy, które przyniosą wartość wszystkim interesariuszom i ułatwią zarządzanie ryzykiem.
W 2022 r. skoncentruj się na kliencie - 5 tekstów, które ci to ułatwią
Pandemia sprawiła, że zmieniły się zwyczaje zakupowe klientów. Przypominamy 5 tekstów, które pozwolą lepiej zrozumieć nowe potrzeby odbiorców twoich produktów i usług.
Nasi goście z MIT - 5 wywiadów na temat technologii w biznesie
Przypominamy pięć rozmów, które w tym roku przeprowadziliśmy z badaczami Massachusetts Institute of Technology.
5 tekstów na temat kreatywności
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat kreatywności w cyfrowym środowisku pracy
5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie
Przypominamy pięć popularnych materiałów na temat funkcji, jaką w firmach mogą pełnić media społecznościowe.
5 tekstów na temat analizy danych
Przypominamy 5 popularnych ostatnio tekstów na temat analizy danych
5 tekstów na temat innowacyjności
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat innowacyjności.
5 tekstów na temat transformacji
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat transformacji, także w wymiarze cyfrowym.
Co marki mogą zrobić, aby przykuć uwagę klienta?
Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia, niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają już największe firmy.
Ewolucja sprzedaży po Covid-19: nowe trendy i niepewności
Pandemia koronawirusa wprowadziła wiele niepewności i zagrożeń, ale także pozwoliła pojawić się nowym trendom i przyspieszyła cyfryzację biznesu oraz – bardziej lub mniej trwale – zmieniła zachowania klientów.
Zobacz, jak Genesys DX pomógł LPP podbić rynek
LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki temu udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.
ID produktu jak kompas w dżungli danych
Jak wynika z badań BCG, ponad 70% transformacji cyfrowych się nie udaje. Aby zwiększyć szansę na powodzenie, warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przyspieszą procesy biznesowe i ułatwią klientom dokonywanie zakupów.