Internet
Powstanie, rozwój i rozpowszechnienie się internetu diametralnie zmieniło sposób, w jaki pracujemy, spędzamy wolny czas, komunikujemy się, a nawet postrzegamy rzeczywistość. Internet i biznes to dziś nierozerwalne połączenie, otwierające przed firmami multum nowych możliwości. Jak wykorzystać każdą z nich?
Pokaż więcejDrukarnia Warszawa – jak wybrać drukarnię w dużym mieście?
Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać te najlepszą?
E-commerce Trends Summit – wydarzenie, na które czekałeś tej jesieni!
Chcesz wiedzieć, w jakim stopniu kryzys zmieni e-commerce? Czy trendy związane ze sprzedażą w internecie przełożą się na twój biznes? 8 września 2020 roku dowiesz się tego podczas E-commerce Trends Summit, konferencji zorganizowanej w formule online. Już dziś zgłoś swój udział!
Innowacja u podstaw organizacji
Współczesny biznes, by wygrywać w zmiennym środowisku, musi szybko testować i wdrażać nowe narzędzia IT ułatwiające codzienne zmagania zarówno menadżerom, jak i pracownikom liniowym. Ale jak to zrobić, skoro programiści mają pełne ręce roboty, a koszty kolejnych projektów pożerają sporą część budżetu? Tu na ratunek przychodzą platformy low-code takie jak Microsoft Power Apps.
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma
Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się stosować crowdsourcing, ale w większości przypadków wysiłek sprowadza się do budowy kosztownej platformy internetowej. Dlaczego to za mało?
Perry van Beek: te 2 proste zasady social sellingu pozwolą ci sprzedawać więcej
Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach.
(E)commerce przyszłości - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z robotem?
Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie.
Alternatywa dla projektów IT
IT miało być napędem rozwoju firm. Paradoksalnie stało się jego hamulcem. Antidotum to uniezależnienie biznesu od IT poprzez umożliwienie pracownikom innych działów samodzielnej automatyzacji procesów. Brzmi niewiarygodnie? Ale jest możliwe. Okazuje się, że w Polsce na co dzień korzysta z tego już ponad 100 tysięcy osób.
Urządzenie jako usługa – wygodniej i bezpieczniej
Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmy i sprawnego funkcjonowania systemu IT to dziś prawdziwe wyzwanie. Zwiększa się różnorodność urządzeń wykorzystywanych do pracy, a także sposoby ich używania.
Jak się chronić przed śledzeniem
Zaawansowana ochrona przed śledzeniem wymaga zmiany przyzwyczajeń, a konsekwencje utraty prywatności są odroczone w czasie - i nawet wtedy trudno je uchwycić.
Brainly: biuro odzwierciedlające charakter firmy
Brainly to internetowa platforma typu Q&A, która pomaga uczniom w odrabianiu prac domowych i poszerzaniu swojej wiedzy. Firma niedawno otworzyła swoje nowe biuro w Krakowie. Zajrzyjmy do jego wnętrza, by poznać charakter firmy.
Co Polacy kupują w sieci
Walka o klienta w sektorze dóbr konsumpcyjnych jest dziś intensywna i zróżnicowana jak nigdy dotąd. Detaliści rywalizują z przedsiębiorstwami, które do niedawna były ich dostawcami, a obecnie sprzedają swoje produkty online.
Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki
Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, zajmujące się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby zwiększyć efektywność działań.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018
Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Pobierz raport IAB Polska.
Magia cyfryzacji
W 1972 roku Arthur C. Clarke w programie C for Computer przewidział pojawienie się internetu, mówiąc, że w 2001 roku w każdym domu będzie komputer połączony z całym światem.
Platforma kredytowa plug & play dla banków
Od czerwca 2018 roku klienci polskich banków mogą zaciągać kredyty, nie wychodząc z domów. Cały proces - od weryfikacji tożsamości, przez wybór oferty, zawarcie umowy, do wypłaty środków - odbywa się szybko i wygodnie przez internet. Potrzebne są tylko smartfon i dowód osobisty.
Internet rzeczy wszelkich
Każda rewolucja przemysłowa w istotny sposób zmieniała podejście do produkcji. Czwarta rewolucja przemysłowa już się rozpoczęła, a jej motorem jest internet rzeczy (Internet of Things – IoT), inaczej nazywany internetem wszystkiego (Internet of Everything – IoE).
Sieć świadomych konsumentów
Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego.
Korzyści z wdrożenia omnichannel w branży modowej
Marka odzieżowa QUIOSQUE, obsługująca sieć 145 salonów i stronę e-commerce, zdecydowała się na wdrożenie strategii omnichannel. Krok ten pozwolił zwiększyć przychody o 500%.