Najnowsze
Chcesz mieć lojalnych i wiernych klientów? Przestaw firmę na model subskrypcyjny
Model subskrypcyjny, zwany też abonamentem lub prenumeratą, kojarzy się najczęściej z serwisami muzycznymi, wideo na życzenie albo usługą hostingu. Dziś jednak w formie subskrypcji sprzedaje się znacznie więcej usług i produktów, nieraz w bardzo różnych branżach.
Jak grupować klientów, by łagodzić konsekwencje zmian popytu
Znalezienie komplementarnych prawidłowości w zachowaniach klientów może pomóc przeciwdziałać kosztownym skutkom gwałtownych wahań popytu.
Od binge-watchingu do binge-gamingu, czyli Netflix ucieka do przodu
Po okresie dynamicznego wzrostu Netflix stanął pod biznesową ścianą. Jest wielce prawdopodobne, że platforma streamingowa nie będzie rosła już w dotychczasowym tempie. A kto się nie rozwija, ten się cofa. Dlatego platforma VoD musi myśleć o wzbogaceniu swojej oferty. Na przykład o gry.
100-procentowa neutralność emisyjna z budownictwa to realny cel do osiągnięcia
Prologis jest pierwszą na świecie firmą z sektora nieruchomości notowaną na giełdzie Dow Jones S&P 100, która osiągnęła neutralność emisyjną w odniesieniu do swoich operacji. Teraz chce udowodnić, że logistyka może być jeszcze bardziej ekologiczna.
Nie przeklinaj, nie krzycz, nie obrażaj! To źle wpływa na wyniki pracy
Podnosząc głos, krzycząc i obrażając współpracowników nie tylko wprowadzamy nerwową atmosferę, ale też możemy przyczynić się do podjęcia przez nich złych decyzji i zagrozić powodzeniu konkretnego projektu.
Zmiany organizacyjne zaburzają nam poczucie własnej wartości
Liderzy mogą lepiej zarządzać transformacją na dużą skalę, pomagając pracownikom dostosować się do nowych tożsamości, a nie do nowych zadań.
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Czy twoi klienci powinni wiedzieć, że rozmawiają z chatbotem?
Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji?
Unikanie „efektu zażenowania” w marketingu kierowanym do pokolenia Z
Efektywny marketing kierowany do pokolenia Z – rosnącej generacji cyfrowych tubylców z ogromnym znaczeniem ekonomicznym – musi być autentyczny i unikać „cringe’u”
Dzięki bliźniaczej transformacji w Europie powstanie 5,7 miliona miejsc pracy
W najbliższych latach firmy powinny się skupić na inwestowaniu w sztuczną inteligencję i analizę danych, 5G i 6G, chmurę obliczeniową, a także w produkcję nowej generacji baterii. Duże znaczenie będą też miały rozwiązania, które wprowadzą w życie ideę zrównoważonego rozwoju.