Najnowsze
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Pokorni przywódcy dla wyjątkowych zespołów
Menedżerowie coraz częściej pracują w zespołach, które przekraczają takie bariery, jak: odległość, specjalizacja czy hierarchia. Przywództwo w tego rodzaju środowisku wymaga umiejętności, które trzeba świadomie rozwijać.
Imperatyw cyfrowej zmiany
Czy przełomowe technologie gwarantują firmie korzyści, czy generują koszty? Na pozytywne efekty można liczyć, gdy ambasadorzy technologicznej zmiany przekonają współpracowników do korzystania z nowych narzędzi.
Żelazne zasady efektywnych negocjacji
Negocjacje to w biznesie sprawa kluczowa, sztuka, której opanowanie do perfekcji doprowadziło niejednego przedsiębiorcę na szczyt i pomogło osiągnąć sukces. Jak zwycięsko pertraktować z innymi?
DYLEMAT ZARZĄDCZY – OTWARTA INNOWACYJNOŚĆ
Jak stworzyć sprawny system inicjowania i komercjalizacji nowych rozwiązań?
DYLEMAT ZARZĄDCZY - ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Jak zaangażować pracowników w budowanie zwinności organizacyjnej?
DYLEMAT ZARZĄDCZY – WYZWALANIE INNOWACYJNOŚCI
Jak usprawnić podejście banku do kreowania i wdrażania nowych rozwiązań?
TRACIMY RYNEK – DYLEMAT NR 2
Jak szeroko wdrażać prototypowe rozwiązanie? W wybranych lokalach czy w całej sieci?