Najnowsze
Chris Outram: Reaguj szybko na nowe potrzeby klientów
Jak osiągnąć zwinność, gdy zarządza się dużą firmą? Albo jak uzyskać stabilność, gdy przewodzi się małemu startupowi technologicznemu? O to między innymi zapytaliśmy Chrisa Outrama, założyciela OC&C Strategy Consultants.
Praca zdalna – jakich zmian potrzeba w Kodeksie pracy i jak to wpłynie na twoją firmę
Przepisy wprowadzone w ramach tzw. tarczy antykryzysowej mają charakter tymczasowy i nie obejmują złożoności zjawiska, jakim jest praca zdalna. Dlatego należy zmienić sam Kodeks pracy.
Peter Schwartz: Czarne łabędzie i czarne słonie
Peter Schwartz jest uznanym na całym świecie futurystą oraz strategiem biznesu specjalizującym się w planowaniu metodą scenariuszową. Zapytaliśmy go o to, jak stosować jego metodę w praktyce i jakie zakłada możliwe scenariusze na przyszłość z koronawirusem.
Siła rodzimych programistów
Polscy specjaliści IT, mimo rosnących wobec nich oczekiwań, pandemię postrzegają jako szansę na pokazanie swoich kompetencji pracodawcom. A mają czym się pochwalić!
6 kroków w budowaniu nowych kompetencji w firmie
Kryzys spowodowany koronawirusem wymógł na firmach zmianę technologii, kanałów sprzedaży, a nawet modeli biznesowych. Aby dobrze wykorzystywać nowe szanse przedsiębiorstwa muszą jednak wdrożyć strategie mające na celu rozwój nowych umiejętności. Oto sześć kroków, które pomogą przywódcom osiągnąć ten rezultat.
Rozszerzone Przedsiębiorstwo, czyli ekosystem pod kontrolą
Współczesne organizacje grupują się w sieci. Godni zaufania partnerzy pozwalają na strategiczne zarządzanie ryzykiem w całym systemie tzw. Rozszerzonych Przedsiębiorstw. Tymczasem koszty błędów podwykonawców rosną.
Jak zostać liderem inteligentnego przedsiębiorstwa
Aby przygotować się na następną fazę sztucznej inteligencji (AI), liderzy muszą dokonać wyboru priorytetów, jeśli chodzi o zbudowanie systemu stałego dopływu talentów i infrastruktury technologicznej.
Nowy raport – Branża magazynowa 2020: czas na inwestycje
Błyskawiczny rozwój e-commerce to wyzwanie, z jakim mierzy się obecnie branża magazynowa. Badanie przeprowadzone przez ICAN Research pokazuje, jakie rozwiązania wybrały polskie firmy, jakie popełniły błędy i które strategie okazały się najlepsze.
Szczepionka na kolejny lockdown: automatyzacja procesów sprzedaży
Wiosenne zamknięcie sklepów sprawiło, że proces automatyzacji sprzedaży – który już wcześniej był rosnącym trendem – przyśpieszył.
7 wskazówek, jak napisać e-mail biznesowy, by inni czytali go z przyjemnością i ze zrozumieniem
W XXI wieku mowa bywa nadal źródłem nieporozumień. Coraz częściej są nim też nieprzemyślane i chaotyczne e-maile, które utrudniają komunikację biznesową. Jak pisać je lepiej?