Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Nieruchomości premium to dobra lokata kapitału

Luksusowe apartamenty cieszą się coraz większym zainteresowaniem na polskim rynku. W dużych miastach w Polsce powstają kolejne ekskluzywne budynki, a deweloperzy prześcigają się w dostosowaniu oferty do najbardziej wymagających klientów.

O perspektywie rozwoju rynku nieruchomości luksusowych oraz zmianach na nim zachodzących opowiada Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment – jednego z najbardziej znanych inwestorów na rynku nieruchomości premium.

Co decyduje dziś o sukcesie nieruchomości luksusowych?

Jest spora grupa deweloperów, którzy starają się zaistnieć na rynku nieruchomości luksusowych w Polsce, kierując się m.in. potencjałem rynku w tym segmencie, coraz liczniejszą grupą zamożnych Polaków oraz większą niż kilka lat wcześniej atrakcyjnością naszego kraju w oczach zagranicznych inwestorów. Na przestrzeni lat zmieniło się bardzo wiele – wzrosła jakość materiałów wykończeniowych, dbałość o szczegóły, a deweloperzy zaczęli projektować budynki, korzystając z usług architektów światowego formatu. Aby osiągnąć sukces, należy jednak spełnić znacznie więcej warunków, ponieważ dobry projekt czy znane nazwisko architekta nie gwarantują sukcesu. Przy realizacji projektów w tym segmencie kluczowa jest umiejętność połączenia w spójną całość kilku czynników – unikalnej lokalizacji, wyjątkowego projektu oraz wizji odpowiadającej stylowi życia potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest również bezpieczeństwo finansowe inwestora, pozwalające na realizację całego konceptu w założonych wcześniej ramach czasowych.

Zostało 73% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy