Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Społeczna odpowiedzialność biznesu
Ogniwa perowskitowe jako nowe źródła energii w budynkach
BIZNES I TECHNOLOGIE

Ogniwa perowskitowe jako nowe źródła energii w budynkach

Skanska to pierwszy na świecie deweloper, który będzie pokrywał biurowce półprzezroczystymi ogniwami fotowoltaicznymi z perowskitu. Dzięki technologii opracowanej przez Saule Technologies już wkrótce budynki mogą stać się samowystarczalne pod względem energetycznym. Wdrożenia pilotażowe odbędą się w Polsce jeszcze w tym roku.Podczas gdy technologii ogniw fotowoltaicznych z perowskitu przyglądają się tacy giganci jak NASA, Skanska jeszcze w tym roku rozpocznie pilotażowy […]

Adam Targowski
21 marca 2018
Strategia odpowiedzialności w Nutricii Medycznej
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Strategia odpowiedzialności w Nutricii Medycznej

Nutricia Medyczna rozpoczęła w ubiegłym roku wdrażanie nowej strategii odpowiedzialności na lata 2016–2018. Jednym z jej trzech filarów jest zapewnianie najlepszych warunków pracy i generowanie wartości dodanej dla społeczeństwa. Partnerem materiału jest Nutricia. Dzięki unikalnemu podejściu do prowadzenia biznesu: zasadom Best Care, postawom CODES (Creates, Opens, Drives, Empowers, Self aware), warunkom pracy oraz wachlarzowi działań z obszaru zaangażowania społecznego, […]

Jan Woliński
5 stycznia 2018
ICAN Research w europejskim programie wspiera społecznych innowatorów
INNOWACJE

ICAN Research w europejskim programie wspiera społecznych innowatorów

Chcąc rozwiązać niektóre z najbardziej palących problemów dzisiejszego turbulentnego świata, Unia Europejska zwraca się ku społecznym innowacjom. ICAN Research, jednostka badawcza ICAN Institute, wydawcy „Harvard Business Review Polska”, uczestniczy w pracach związanych ze stworzeniem pierwszego w Europie programu szkoleń dla przyszłych innowatorów. Intelektualne autorytety z całej Europy, a także uniwersytety, ustawodawcy, przedstawiciele biznesu i aktywiści są zgodni co do tego, że […]

Filip Szumowski
23 listopada 2017
Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy
MARKETING I SPRZEDAŻ

Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy

Polacy coraz bardziej interesują się pochodzeniem kupowanych produktów i marek – wynika z badania Patriotyzm konsumencki Polaków, które po raz drugi przeprowadziła firma Open Research. Aż ? Polaków regularnie sprawdza, w jakim kraju został wyprodukowany nabywany przez nich artykuł, pozostała część uczestników badania sprawdza tę informację rzadko lub wcale. Równocześnie 73% ankietowanych twierdzi, że zachętę do zakupu danego […]

1 listopada 2017
Organizacja wyzwalająca zaangażowanie
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Organizacja wyzwalająca zaangażowanie

Ten artykuł możesz także odsłuchać! „Szlachetna Paczka” jest ogólnopolskim projektem pomocy rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej. Istotą powodzenia tego unikalnego projektu nie jest samo niesienie wsparcia, lecz umiejętność budowania zaangażowania w trzech grupach „klientów”: darczyńców, wolontariuszy i rodzin. Od piętnastu lat dzięki pomocy wolontariuszy i darczyńców, na dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia, ubogie i potrzebujące rodziny otrzymują […]

Jacek Stryczek
1 listopada 2017
Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość
Strategia rozwoju

Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość

Strategia oparta na planowanych, długofalowych działaniach, a nie okazjonalnym wsparciu dla lokalnych społeczności zapewnia stabilność i lepszą współpracę z naszymi partnerami – wyjaśnia Izabella Rokicka, dyrektor komunikacji i Public Affairs CEMEX Europa i Polska. Partnerem materiału jest Cemex. Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość „Budujemy lepszą przyszłość” – to wizja i cel CEMEX Polska, które postrzegamy w kontekście zarówno tworzenia wartości […]

Izabella Rokicka Julia Słowik
23 października 2017
Szefem CSR powinien być prezes
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Szefem CSR powinien być prezes

Korzystne trendy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu zmieniają oblicze CSR‑u. Coraz większego znaczenia nabiera zwłaszcza koncepcja tworzenia wartości wspólnej. Przedstawiciele firm zaproszeni do debaty redakcyjnej „Harvard Business Review Polska” rozmawiają o tym, w jaki sposób ta koncepcja realizowana jest na gruncie polskim i jaka jest zależność między sukcesami przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w działalność społeczną. Joanna Socha: Pomimo trendów świadczących o wzroście popularności […]

Joanna Socha Małgorzata Chmielecka Agnieszka Siarkiewicz Ada Konczalska-Bogucka Iwona Jarzębska Liliana Anam Michał Proszewski Monika Kallista Grzegorz Blachowski
23 października 2017
Etyczny i odpowiedzialny biznes
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Etyczny i odpowiedzialny biznes

Grupa Polpharma szczególną wagę przykłada do przestrzegania prawa i standardów etycznych w każdym aspekcie swojej działalności. Od 2013 roku trwa proces ujednolicania, unowocześniania i strukturyzowania rozwiązań w dziedzinie etyki i CSR, które przybierają formę strategii oraz projektów. Partnerem materiału jest Polpharma. Etyczny i odpowiedzialny biznes Grupa Polpharma to największy polski producent leków i substancji farmaceutycznych i jedna z 20 największych firm generycznych na świecie. […]

Magdalena Rzeszotalska Marcin Musiał
23 października 2017
Rewolucja odpowiedzialności w kulturze organizacyjnej
Kultura organizacyjna

Rewolucja odpowiedzialności w kulturze organizacyjnej

Wiele firm traktuje CSR wyłącznie jako sposób na poprawę własnego wizerunku, tymczasem skuteczne działania zakładające odpowiedzialność społeczną powinny wynikać z kultury organizacyjnej i dobrowolnego zaangażowania pracowników. Jakub Boruc Partnerem materiału jest Grupa GPEC. Rewolucja odpowiedzialności w kulturze organizacyjnej Od roku 2004, kiedy Stadtwerke Leipzig GmbH zakupiła większość udziałów GPEC, spółka osiąga jedne z najwyższych wyników finansowych w branży. Fakt ten […]

Jakub Boruc
23 października 2017
Dialog receptą na sukces
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Dialog receptą na sukces

O współpracy z lokalnymi społecznościami, organizacjami środowiskowymi i samorządami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego, a jednocześnie jak najmniejszej ingerencji w otoczenie opowiada Ada Konczalska‑Bogucka, dyrektor Departamentu Komunikacji PSE. Partnerem materiału są Polskie Sieci Elektroenergetyczne Dialog receptą na sukces Jak w państwa organizacji realizowane są koncepcje społecznej odpowiedzialności biznesu? Społeczną odpowiedzialność biznesu traktujemy w PSE jako element zarządzania, doskonalenia naszej organizacji i budowania wartości firmy. […]

Ada Konczalska-Bogucka
20 października 2017

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!