Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Społeczna odpowiedzialność biznesu
Akcja, która pozwala rozwinąć skrzydła
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Akcja, która pozwala rozwinąć skrzydła

Jak połączyć rozwój zawodowy kobiet z krzewieniem solidarności płciowej? Tego zadania podjęła się firma Nesperta, realizując pierwszą ogólnopolską kampanię społeczną All In My Hands skierowaną do przyszłych manicurzystek. Partnerem materiału jest Nesperta. 1https://www.ican.pl/b/w-kobietach-tkwi-sila-ktorej-rynek-pracy-potrzebuje/P19OIgHlcto poważny problem rynku pracy. Według danych Eurostatu za rok 2017, zawartych w raporcie na temat równości kobiet i mężczyzn w Unii Europejskiej, wskaźnik dotyczący aktywności zawodowej […]

Paulina Iwaszko
23 października 2018
Edukacyjna działalność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Edukacyjna działalność biznesu

Coraz więcej osób spożywa napoje alkoholowe w sposób odpowiedzialny. Równie wiele oczekuje od producentów alkoholu zaangażowania w działania promujące umiarkowaną i odpowiedzialną jego konsumpcję. Kompania Piwowarska postanowiła wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom z programem „Sprawdź Promile”. Atrakcyjna forma przekazu, kilkusettysięczny zasięg, a przede wszystkim bezpośredni kontakt z odbiorcami kampanii przesądziły o naszym sukcesie. Partnerem materiału jest Kompania Piwowarska. Spośród napojów alkoholowych Polacy najczęściej […]

Małgorzata Walędzińska - Półtorak
23 października 2018
CSR szyty na miarę
Społeczna odpowiedzialność biznesu

CSR szyty na miarę

W obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu LPP stawia na kompleksowe rozwiązania. Od projektowania, poprzez produkcję, dystrybucję, aż po sprzedaż – w swojej działalności dba o pracowników i otoczenie. O trendach, wyzwaniach i szansach związanych z odpowiedzialnością społeczną w branży odzieżowej opowiada Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP. Jakie trendy dostrzegają państwo na rynku odzieżowym i jak one wpływają na LPP? Trendem widocznym we wszystkich branżach, […]

Anna Miazga
23 października 2018
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze

Codziennie setki ciężarówek wyruszają w trasę, aby nikomu nie zabrakło produktów niezbędnych do życia. Operatorzy logistyczni doskonale zdają sobie sprawę, że bez kierowców nie są w stanie prowadzić biznesu. Dlatego tak ważne jest dbanie o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Te czynniki decydują o sile firmy, jej atrakcyjności jako partnera handlowego i pracodawcy. Z myślą o kierowcach Grupa Raben uruchomiła specjalną platformę edukacyjną „Nie […]

Klaudyna Polanowska-Skrzypek
23 października 2018
Kup, zużyj, nie wyrzucaj
Zrównoważony rozwój

Kup, zużyj, nie wyrzucaj

Światowe marki, rozliczane przez klientów i media, decydują się na odejście od nieetycznych praktyk, takich jak niszczenie niesprzedanych produktów czy brak wystarczającej kontroli łańcucha dostaw. Na znaczeniu zyskuje prowadzenie biznesu w sposób odpowiedzialny, z troską o otoczenie. Czy jest to związane z faktycznym poczuciem misji czy z dbałością o własny wizerunek – to sprawa drugorzędna. Ważne jest, że marki poczuwają się do […]

Joanna Socha
16 października 2018
Odpowiedzialny biznes powinien wyznaczać trendy
Zrównoważony rozwój

Odpowiedzialny biznes powinien wyznaczać trendy

Ochrona środowiska, sport i edukacja to trzy formy aktywności wpisane w nasze DNA – mówi Agnieszka Servaas, prezes zarządu VIVE Management.Partnerem materiału jest VIVE. Dlaczego społeczna odpowiedzialność biznesu jest tak ważna dla Grupy VIVE? VIVE Group tworzy dziesięć spółek, a przedmiotem głównej działalności komercyjnej jest recycling tekstyliów. Pozycja lidera branży w Polsce i Europie, jako wiarygodnego partnera biznesowego, zobowiązuje do […]

Agnieszka Servaas
12 czerwca 2018
W kobietach tkwi siła, której rynek pracy potrzebuje
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

W kobietach tkwi siła, której rynek pracy potrzebuje

Nesperta, właściciel marki Semilac, od początku istnienia koncentruje się na kobietach – na dodawaniu im pewności siebie i odwagi w działaniu. W ubiegłym roku firma zaangażowała się w społeczną odpowiedzialność. Realizując kampanię „All in my hands”, skupia się na aktywizacji zawodowej pań i popularyzacji kobiecej solidarności w miejscu pracy. Partnerem materiału jest Nesperta. W tym roku Nesperta opublikowała raport Polki w pracy, w którym […]

Paulina Piątek
12 czerwca 2018
Wiele form pomocy
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Wiele form pomocy

Organizacje pozarządowe wspierające lokalne społeczności liczą na każdą pomoc. Bez zaangażowania biznesu wiele ważnych projektów byłoby niemożliwych. Partnerem materiału jest Fundacja Służby Rodzinie „Nadzieja”. Fundacja Służby Rodzinie „Nadzieja” działa od 11 lat na terenie Łodzi i powstała w celu wybudowania Domu Samotnej Matki. Dziś, gdy dom już stoi, fundacja wspiera jego funkcjonowanie. Opiekuje się również innymi inicjatywami […]

Karolina Feder
12 czerwca 2018
Społeczna odpowiedzialność wpisana w DNA firmy
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność wpisana w DNA firmy

Firmy w Polsce i na świecie zaczynają dostrzegać korzyści z działań na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. CSR staje się dla nowoczesnych organizacji obowiązkiem – zarówno wobec klientów, jak i pracowników. Największym wyzwaniem jest jednak efektywne rozwiązywanie realnych problemów. Partnerem materiału jest AmRest. Konsumenci oczekują nie tylko najwyższej jakości produktów, ale chcą też utożsamiać się z wartościami, zgodnie z którymi dana firma […]

Ewelina Jabłońska-Gryżenia
12 czerwca 2018
Przedsiębiorczość uczy odpowiedzialności
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Przedsiębiorczość uczy odpowiedzialności

Osoby prowadzące działalność gospodarczą chętniej się ubezpieczają i odkładają na emeryturę. Z kolei pracownicy etatowi, którzy nierzadko mają opłacone przez pracodawców pakiety ubezpieczeniowe, zdecydowanie częściej od przedsiębiorców przejawiają w stosunku do swojej przyszłości postawę typu „jakoś to będzie”. Takie wnioski płyną z badania Pramerica Insight.Pramerica Życie TUiR zbadała, jak zamożni i średniozamożni Polacy zarządzają finansami osobistymi oraz jak podchodzą do […]

Aneta Podyma-Milczarek
1 kwietnia 2018

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!