Strategia
Luksus w cenie
Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Poznaj najnowsze trendy.
Manifest kulturowy marki: jak stworzyć markę ważną dla millennialsów? (1/2)
Pracując nad swoją marką, warto pamiętać, że jest ona nie tylko tworem biznesowym, ale również kulturowym.
Cel marki jest sercem strategii marketingowej
Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie.
Luksus to pochodna dbałości o jakość
O początkach hotelowego biznesu i trosce o obsługę gości na najwyższym poziomie mówi Henryk Orfinger, współwłaściciel i prezes spółki Hotele SPA Dr Irena Eris.
Bez lojalnych konsumentów ciężko o trwały sukces
Firmy powinny nie tylko rozumieć styl życia klientów i trendy, którymi się kierują, ale przede wszystkim je współtworzyć.
Jak przekuć globalne trendy w lokalne sukcesy. I na odwrót
Przykład L’Oréal pokazuje, że nawet firma globalna może w krótkim czasie zmieniać ofertę, pod warunkiem że ciągle szuka inspiracji w nowych obszarach.
Manifest kulturowy marki: jak stworzyć markę ważną dla millennialsów? (2/2)
Jak sprawić, aby marka stała się ważna i nie pozostawiła nikogo obojętnym?
Zmiana wizerunku to nie tylko logotyp
Popularna sieć kawiarni Kawa Waw@ zaczyna tracić klientów na rzecz globalnych rywali, którzy coraz mocniej rozbudowują swoją obecność w Polsce. By uatrakcyjnić markę i przyciągnąć młodych klientów, zarząd decyduje się na rebranding.
Krzysztof Folta: rebranding jest zarówno kontynuacją, ale też zmianą
Żeby przeprowadzić proces zmian, potrzebujemy wiedzy.
Agnieszka Węglarz: zmiana wizerunku to często zmiana całego marketing mixu
Warto o tym pamiętać, konstruując całość nowej strategii.
Kiedy "dużo" znaczy "mało"?
Segmentacja jest jednym z kluczowych elementów strategii marki, także osobistej. W jaki więc sposób upewniasz się, że o Twojej marce i o Tobie mówią właściwi ludzie (o tym, jak traktować opinie nieistotnych ludzi, wyrażane także w formie lajków i hejtów, pisałam już na Jesteś Marką)?
Marek Tarnowski: udziały prywatnych marek będą rosły
Wejście w tzw. prywatną markę daje z reguły zwiększoną, regularną sprzedaż. Z drugiej jednak strony stawia znak zapytania nad „sprawiedliwym” podziałem marży.
Czy da się uratować tę markę?
Jak ratować markę, gdy sprzedaż i udziały w rynku wciąż spadają?