Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
E-commerce obecnie jest nie tylko wyłącznie kanałem sprzedaży, ale przede wszystkim kanałem inspiracji i komunikacji. Z tego powodu warto poświęcić czas na opracowanie odpowiedniej strategii dotyczącej treści produktowych.
Przyszła spodziewana druga fala koronawirusa, z nią mały lockdown i mniej lub bardziej spontaniczna izolacja. Do tego jest chłodno i deszczowo. Siłą rzeczy zakupy online znów są na fali wnoszącej.
Skupienie się na designie zamiast na funkcjonalności, oszczędności w zespołach wsparcia, brak personalizacji – to główne grzechy e-commerce. Są one ciężkie, bo w okresie epidemii można stracić ogromną szansę biznesową. I zaufanie klientów.
Klienci detaliczni są skłonni zaakceptować fakt, że w zależności od kanału dystrybucji firmy dyktują inne ceny. Ale czy sami detaliści są w stanie zapanować nad wynikającymi z tego problemami?