Najnowsze
Trudno być liderem, czyli o tym, czym jest załamanie kontekstu w social mediach
W social mediach rozmywa się granica między tym, co prywatne, a tym, co służbowe. Utrzymywanie różnych tożsamości odrębnych dla różnych grup odbiorców w mediach społecznościowych już nie jest możliwe.
Prawo holdingowe – nowelizacja widziana z perspektywy zarządów spółek
W kwietniu prezydent podpisał nowelizację Kodeksu spółek handlowych, wprowadzającą do polskiego porządku prawnego tzw. prawo holdingowe. Przepisy zaczną obowiązywać od 13 października br.
Zmiany w e-fakturze. Poradnik dla CFO na 2023
Krajowy System e-Faktur (zwany w skrócie KSeF) pozwala podatnikom VAT na wystawianie i udostępnianie faktur ustrukturyzowanych (e-faktur). Od stycznia 2022 roku podatnicy mogą dobrowolnie stosować faktury ustrukturyzowane, zaś od roku 2024 będzie to obowiązkowa forma wystawiania i udostępniania faktur w systemie polskiego VAT.
Trzy proste sposoby, by zaradzić stresowi pracowników
Nowe dane pokazują, że stres w miejscu pracy jest obecnie na wysokim, wcześniej nienotowanym poziomie. Menedżerowie, którym zależy na tym, by wspierać swoich pracowników, mogą podjąć pewne działania, by ów poziom stresu obniżyć.
Rozwiązanie problemu inflacji: sprzedaż ze stratą
Liderzy potrafiący prowadzić sprzedaż ze stratą zyskują na znaczeniu, ponieważ inflacja wciąż rośnie.
Jak tworzyć miejsca pracy wspierające zdrowie psychiczne pracowników i liderów?
Różę Szafranek, bohaterkę artykułu Czego możemy nauczyć się od młodych przedsiębiorców?, który ukazał się w 15 numerze „ICAN Management Review”, psycholożkę i CEO HR Hints, pytamy o to, jak rozmawiać w miejscu pracy o zdrowiu psychicznym, jak o nie dbać, a także o największe mity z nim związane, które wciąż pokutują w świecie biznesu.
W pracy hybrydowej władzę dają relacje, nie stanowisko
W nowym środowisku pracy liderzy nie mogą wyłącznie polegać na tradycyjnych, hierarchicznych strukturach władzy.
Prezes odchodzi. Co teraz?
Odejście CEO i płynne przekazanie sterów w inne ręce będzie łatwiejsze dzięki przeprowadzeniu całego procesu w trzech etapach.
Cyfrowy potencjał Polski
Poprawa umiejętności cyfrowych przeciętnego pracownika oraz transformacja cyfrowa firm są kluczowe dla polskich przedsiębiorstw chcących osiągnąć cele wyznaczone w unijnym programie „Droga do cyfrowej dekady”.
5 tekstów na temat widoku klienta 360
Firmy, które w czasach kryzysu naprawdę odpowiadają na potrzeby klientów, mają szansę na wzmocnienie relacji z nimi.