Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Kompetencje i szkolenia
Kompetencje i szkolenia

Walka o talenty made in Poland

Firmy, które w czasie kryzysu zrezygnują z walki o talenty i o zatrzymanie w organizacji najlepszych pracowników, będą przegrywały, gdy dobra koniunktura wróci. Przez 20 lat polskiej transformacji mogliśmy obserwować, w jaki sposób wchodzące na nasz rynek międzynarodowe korporacje dostosowywały do lokalnych warunków swoje programy zarządzania kapitałem ludzkim. Już dawno minęły jednak czasy, kiedy każda zagraniczna firma była uznawana za pożądane i atrakcyjne […]

Ewa Banachowicz
1 listopada 2009
Jak zbudować system bezpieczeństwa informacji w firmie?
Cyberbezpieczeństwo

Jak zbudować system bezpieczeństwa informacji w firmie?

Skuteczna ochrona najważniejszych informacji w firmie wymaga odpowiedzi na pytanie: co i jak chronić, żeby inwestycje w bezpieczeństwo były optymalne. Aby sprostać temu wyzwaniu, warto podejść kompleksowo do architektury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu metodyki SABSA. Odpowiedzią na coraz głośniej artykułowane wołanie o poprawę bezpieczeństwa informacji w firmie może być metodyka architektury bezpieczeństwa Sherwood Applied Business Security Architecture […]

Aleksander Poniewierski Mirosław Ryba
1 maja 2008
Od relacji z klientem do efektywnej sprzedaży
Jakość i obsługa

Od relacji z klientem do efektywnej sprzedaży

Powszechnie mówi się, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie obecnego. Czy to znaczy, że budowanie relacji z klientem jest ważniejsze niż sama sprzedaż? Jak przemienić jedno w drugie? Światowy autorytet i polscy praktycy biznesu tłumaczą w debacie redakcyjnej Harvard Business Review Polska, co rozumieją pod terminem „sprzedaż relacyjna”, jakie wiążą się z nią wyzwania i jakich technik […]

Szymon Kudła Art Mortell Erich Papke Ewald Raben Łukasz Świerżewski
1 maja 2008
Zostałem menedżerem: ratunku!
Kompetencje i szkolenia

Zostałem menedżerem: ratunku!

Początkujący menedżerowie z firmy InnovationCom razem z awansem na stanowisko dostają obszerny podręcznik poświęcony polityce i procedurom firmy i od razu zostają wrzuceni na głęboką wodę. Ale czy jest to najlepsze rozwiązanie? Zmiany na menedżerskich stanowiskach należą do kluczowych aspektów zarządzania. Częścią tego procesu jest awansowanie na stanowiska menedżerów osób, które uprzednio nie miały takiego doświadczenia. Zwykle są to […]

Alicja Ozdowy-Bietkowska
1 listopada 2006
Mobilna firma przyszłości
BIZNES I TECHNOLOGIE

Mobilna firma przyszłości

Ponad dziesięć lat temu duże koncerny IT zaczęły zmieniać system sprzedaży: zamiast towarów oferowano coraz częściej branżowe rozwiązania. Jest to krok we właściwym kierunku. Dzisiaj, sprzedając technologie, nie wystarczy mechaniczne zestawianie potrzeb z produktami. Problem klienta musi znaleźć innowacyjne rozwiązanie. Technologie mobilne znajdują zastosowanie na różnych etapach zarządzania. Od procesu wdrożenia produktu, poprzez efektywne kierowanie kolejnymi […]

Adam Czyżewski Elżbieta Czyżewska Piotr Wilczek
1 czerwca 2004
Co czyni cię przywódcą?
Kompetencje i szkolenia

Co czyni cię przywódcą?

Współczynnik inteligencji i umiejętności techniczne są ważne, ale inteligencja emocjonalna to warunek sine qua non dobrego przywództwa. Przywództwo emocjonalne ma kluczowe znaczenie dla efektywności lidera. Chyba każdy przedsiębiorca słyszał kiedyś historię o bardzo inteligentnej, wysoko wykwalifikowanej osobie, pełniącej kierowniczą funkcję, która dostaje awans na kluczowe stanowisko w firmie i ponosi klęskę. Znane są również przypadki osób o solidnych – ale […]

Daniel Goleman
1 lutego 2004

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!