Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Realizacja strategii
Polska flaga

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

1 listopada 2013 4 min czytania
Tomasz Przybylski
Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Streszczenie: Millennium Leasing koncentruje się na budowaniu trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie elastycznych rozwiązań finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstw. Firma obsługuje 12 tysięcy klientów, z czego ponad 20% współpracuje z nią od ponad dekady. Kluczowe znaczenie ma identyfikacja potrzeb finansowych klientów i proponowanie korzystnych rozwiązań, często łącząc ofertę leasingową z instrumentami bankowymi dzięki współpracy z Bankiem Millennium. Regularne badania satysfakcji wskazują, że 80% klientów jest zadowolonych już po pierwszym spotkaniu z doradcą, a 34% dostrzega przewagę firmy nad konkurencją.
Millennium Leasing jest uniwersalną spółką leasingową, finansującą różne środki trwałe bez ograniczeń co do rodzaju aktywów. Specjaliści firmy oceniają plany inwestycyjne klientów, podejmując się finansowania nawet skomplikowanych projektów. Działania spółki obejmują pełne wsparcie procesu – od finansowania cyklu produkcyjnego, przez zawarcie kontraktu zakupu, po realizację umowy leasingu. Eksperci pomagają w negocjacjach z dostawcami oraz uczestniczą w przetargach, pełniąc także rolę importera w przypadku zakupów zagranicznych, m.in. z Izraela czy Tajwanu. Dzięki takiemu podejściu, w pierwszym półroczu 2013 roku firma osiągnęła pozycję lidera w leasingu maszyn, urządzeń oraz transportu ciężkiego, z udziałami rynkowymi wynoszącymi odpowiednio 11,1% i 12,5%.
Jako organizacja odpowiedzialna społecznie, Millennium Leasing angażuje się w Program Finansowania Energii Zrównoważonej w Polsce (PolSEFF) oraz realizuje własny projekt „Leasing Eko Energia”, promując energooszczędne inwestycje. Firma wprowadza innowacyjne projekty odpowiadające na potrzeby klientów, w tym w branży motoryzacyjnej.

Pokaż więcej

RAPORT – DODATEK PROMOCYJNY

W Millennium Leasing priorytetem jest budowanie trwałych relacji z klientami oraz proponowanie elastycznych rozwiązań finansowych, dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstwa.

Millennium Leasing ma 12 tysięcy klientów, a ponad 20% portfela tworzą przedsiębiorstwa, które współpracują ze spółką dłużej niż 10 lat. Jak udało się zbudować tak trwałe relacje? Z perspektywy Millennium Leasing kluczowa jest identyfikacja potrzeb finansowych klienta i zaproponowanie rozwiązań, które przyniosą mu wymierne korzyści. Ponieważ sam leasing może nie wystarczyć, do oferty leasingowej często zostają włączone instrumenty stricte bankowe – stąd ścisła współpraca z Bankiem Millennium.

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Połączenie gamy, często unikatowych, rozwiązań w budowaniu oferty produktowej z jakością i starannością obsługi przynosi dobre wyniki – długoterminowe, obustronnie korzystne relacje. Regularne badania satysfakcji klientów pokazują, że 80% z nich jest zadowolonych już z pierwszego spotkania z doradcą Millennium Leasing, a 34% jednoznacznie identyfikuje różne obszary przewagi firmy nad konkurencją w trakcie i po pierwszej rozmowie.

Uniwersalizm i specjalizacja

Millenium Leasing jest uniwersalną spółką leasingową, finansującą wszystkie rodzaje środków trwałych. Nie koncentruje się na żadnej grupie aktywów i nie wyklucza z góry żadnego ich rodzaju. Specjaliści Millennium Leasing oceniają plan inwestycyjny klienta i na tej podstawie podejmują się finansowania nawet trudnych i skomplikowanych projektów.

Millennium Leasing specjalizację rozumie jako dogłębną znajomość rynku, na którym działa, i profesjonalną realizację transakcji – od rozpoczęcia i sfinansowania cyklu produkcyjnego przedmiotu leasingu (maszyny lub urządzenia wykonywanego jednostkowo), przez zawarcie kontraktu zakupu, po samą umowę leasingu, jej realizację wraz z przeniesieniem własności po zakończeniu umowy. Działanie spółki wykracza poza proste finansowanie. Zespół ekspertów pomaga firmom w negocjacjach umów dotyczących dostawy przedmiotów leasingu oraz współpracuje z dostawcami przy przetargach. Ponieważ klienci kupują technologie również za granicą, spółka pełni rolę importera. Tu jej doświadczenia wychodzą daleko poza tradycyjne kierunki, jak Stany Zjednoczone czy Unia Europejska. Realizowała na przykład bezpośrednie zakupy urządzeń w Izraelu czy Tajwanie.

Taka filozofia działania pozwoliła jej osiągnąć pozycję lidera w leasingu maszyn i urządzeń oraz transportu ciężkiego (drogowego i kolejowego) po pierwszym półroczu 2013 roku. W wymienionych branżach jej udziały rynkowe wyniosły odpowiednio 11,1% oraz 12,5% (wg aktualnych danych Związku Polskiego Leasingu; dane dotyczą leasingu z wyłączeniem pożyczek).

Wsparcie energooszczędnych inwestycji

Jako organizacja odpowiedzialna społecznie, spółka zaangażowała się w Program Finansowania Energii Zrównoważonej w Polsce (PolSEFF), tworząc następnie własny projekt „Leasing Eko Energia”, który promuje energooszczędne inwestycje.

Innowacje w odpowiedzi na potrzeby

Nastawienie na potrzeby klientów zaowocowało innowacyjnym projektem dla branży motoryzacyjnej. Chodzi o platformę online www.osobisty‑leasing.pl, która pozwala każdej firmie na szybkie uzyskanie decyzji o finansowaniu, jeszcze przed ostatecznym wyborem przedmiotu leasingu. Służy finansowaniu pojazdów lekkich, osobowych i dostawczych. Cały proces przypomina złożenie zamówienia w sklepie internetowym, z tą różnicą, że nie kończy się dokonaniem płatności. Do złożenia wniosku na stronie potrzebne są tylko dane teleadresowe, które pozwolą pracownikowi zidentyfikować firmę i osobę składającą zlecenie. W ciągu maksymalnie trzech godzin od złożenia wniosku generowana jest decyzja – Promesa Rezerwacyjna – która trafia do potencjalnego leasingobiorcy. Odtąd ma on 60 dni na wybór konkretnego samochodu. Może w każdej chwili, w dowolnym miejscu i u jakiegokolwiek dostawcy porównać ofertę Millennium Leasing z ofertami konkurencji oraz wynegocjować i wybrać najlepsze dla siebie warunki. Przy porównywaniu ofert może skorzystać z pomocy profesjonalnego doradcy.

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach

Millennium Leasing – na partnerskich zasadach
O autorach
Tematy

Może Cię zainteresować

Alegoryczna ilustracja przedstawiająca trzy stopnie wypalenia zawodowego – od lekkiego stresu, przez chroniczne zmęczenie, po całkowite wypalenie emocjonalne – ukazane symbolicznie za pomocą postaci na tle ognia, chmur i pustki. Era wypalenia zawodowego: prawdziwy problem wymaga prawdziwych rozwiązań

Wypalenie zawodowe dotyka ponad połowę pracowników. Odpoczynek nie rozwiązuje problemu – potrzebne są inne warunki pracy i nowe podejście do rozwoju osobistego. Odkryj trzy klucze dla jednostek i organizacji, które pomogą zbudować zrównoważoną wydajność.

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego: dobra kondycja psychiczna jest podstawą zdrowej organizacji i efektywnego przywództwa

10 października wypada Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Warto jednak pamiętać, że o psychikę należy dbać nie tylko od święta. Inwestycja w dobrostan liderów i pracowników to także inwestycja w rozwój organizacji.

 

Tegoroczna edycja wydarzenia odbywa pod wyznaczonym przez Światową Federacją Zdrowia Psychicznego hasłem: „Zdrowie psychiczne w sytuacjach kryzysowych wymagających pomocy humanitarnej”.  To doskonała okazja do refleksji na temat tego, w jaki sposób organizacje mogą pomóc najbardziej potrzebującym, czyli ofiarom konfliktów zbrojnych i klęsk żywiołowych, poprzez budowę odporności, troskę o lokalne społeczności i udział w inicjatywach dobroczynnych. Występowanie wyjątkowych sytuacji nie oznacza jednak, że przedsiębiorstwa nie powinny skupiać się również nad aspektami zdrowia psychicznego również w swoich strukturach na co dzień.

Multimedia
Halucynacje w AI: Dlaczego LLM-y zmyślają i będą zmyślać?

Czy duże modele językowe (LLM) mogą przestać kłamać? Większość firm wdrażających AI ma taką nadzieję. Tymczasem prof. Michał Karpowicz, szef Samsung AI Center Warsaw, przedstawia matematyczny dowód, że tzw. halucynacje to nie błąd, ale nieunikniona cecha każdego LLM-a. Dowiedz się, dlaczego nigdy nie będziesz mieć gwarancji, że odpowiedź AI jest w 100% prawdziwa i co to oznacza dla Twojego biznesu.

Toksyczny szef, wypalony zespół: obraz zarządzania w polskich firmach

W Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego najnowszy raport „Bezpieczeństwo Pracy w Polsce 2025” obnaża gorzką prawdę o polskim środowisku pracy. Aż 67% pracowników doświadcza nieodpowiedniego traktowania ze strony przełożonych, co prowadzi do masowego spadku motywacji, problemów ze zdrowiem psychicznym i wypalenia zawodowego. Dane są alarmujące i pokazują, że biznes stoi przed pilnym wyzwaniem: uzdrowieniem kultury organizacyjnej, zanim będzie za późno.

Co się stanie, jeśli nauka przez obserwację zniknie?

Na przestrzeni lat obserwowałam wiele różnych sposobów wspierania młodych ludzi w poznawaniu zawodu, kultury organizacyjnej i obowiązujących norm, czyli w tym, by „uczyli się przez obserwację”. Jednak wiele w tym obszarze się zmienia.
Na przykład kilka lat temu zaskoczył mnie układ biura mojego znajomego, znanego londyńskiego prawnika. Miał on typowy gabinet partnera — narożne biuro z panoramicznym widokiem na miasto i monumentalnym biurkiem. A jednak wzdłuż jednej ze ścian stały trzy mniejsze biurka, przy których pracowali młodzi stażyści kancelarii. Zapytałem więc: dlaczego nie mają własnych boksów biurowych?

Digitalizacja dokumentów wspiera zespoły transportu medycznego. Jak Seven Med wdrożyło automatyzację drukowania i skanowania

Obsługa dużego wolumenu dokumentów to problem wielu organizacji. Gdy jednak na szali waży się ludzkie zdrowie i życie, sprawność działań administracyjnych jest szczególnie ważna.

Seven Med, łódzka firma specjalizująca się w transporcie medycznym, zdecydowała się wyjść przed szereg i wyznaczyć nowe standardy w branży, wdrażając Kyocera Cloud Print and Scan – system automatycznego zarządzania wydrukiem i skanowaniem firmy Arcus.  O tym, co stanowiło przyczynę tej decyzji, jakie trudności jej towarzyszyły i jakie są końcowe wnioski, opowiedział nam prezes Seven Med, Jarosław Królewiak oraz Łukasz Małkiewicz, prezes Avendi Solutions – firmy odpowiedzialnej za wdrożenie rozwiązania.

Multimedia
Myśl jak ameba, działaj jak SpaceX: strategia biznesowa w erze AI

Czy wiesz, czego Twoja firma może nauczyć się od ameby i SpaceX, by przetrwać w erze AI? Iwo Zmyślony w swoim wystąpieniu na Kongresie MIT Sloan Management Review Polska w fascynujący sposób pokazuje, dlaczego tradycyjne modele zarządzania, skuteczne w XX wieku, dziś już nie wystarczają.

Jak poprzednie pokolenia wpływają na nasze decyzje?

W ostatnich latach przeprowadzono liczne badania na temat tego, w jaki sposób ludzie podejmują decyzje wpływające na przyszłe pokolenia. Zidentyfikowano psychologiczne bariery, które definiują dylematy międzypokoleniowe, np. sytuacje, w których obecne pokolenie musi zrezygnować z pewnych korzyści, aby działać w interesie przyszłych generacji. Odkryto między innymi, że poczucie odpowiedzialności i troska o dziedzictwo mogą wpływać na to, w jaki sposób wynagradzamy wobec naszych następców.

Wciąż jednak zbyt mało wiemy o tym, w jaki sposób nasze obecne decyzje są kształtowane przez poprzednie pokolenia i ich doświadczenia. Jest to bardzo ważne, ponieważ niegdyś opowieści przekazywane przez przodków miały na celu uchronić nas przed powielaniem błędów z przeszłości. Jednak w czasach, gdy mity zostały zastąpione wystąpieniami na TED-ach, musimy się zastanowić, czy organizacjom nie grozi utrata kontaktu z lekcjami, które daje im historia. Odpowiedź na to pytanie może być niezwykle pomocna w epoce gwałtownych zmian technologicznych, gdy szczególnie potrzebujemy refleksji, jasnej kultury organizacyjnej i kreatywności.

Nowoczesne systemy i narzędzia jako motor przewagi biznesowej

Świat biznesu przyspiesza. Firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą podejmować decyzje w oparciu o rzetelne informacje i działać szybciej niż konkurencja. Dlatego tak dużą rolę odgrywają dziś nowoczesne systemy i narzędzia, które nie tylko porządkują dane i raportowanie, ale przede wszystkim umożliwiają natychmiastową reakcję – budując realną przewagę.

 

Podstawą sukcesu jest połączenie trzech elementów: szybkiego dostępu do danych, raportów dopasowanych do specyfiki firmy oraz zwinnych procesów, które wspierają rozwój zamiast go blokować. To brzmi prosto, ale w praktyce właśnie tu organizacje najczęściej tracą czas i energię.

Kiedy strategia pracy hybrydowej frustruje dwudziestolatków

Dwudziestolatkowie nie chcą ani pełnej pracy zdalnej, ani codziennych powrotów do biura. Oczekują elastycznego modelu, który łączy relacje offline i online, wspiera rozwój i buduje kulturę organizacyjną.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!