Optymalizacja usług
Puste biurko. Cyfrowe zarządzanie obiegiem dokumentów
Nowoczesne rozwiązania z obszaru digitalizacji i automatyzacji procesów backoffice umożliwiają nie tylko optymalizację kosztów, ale także wspierają firmy na drodze cyfrowej transformacji.
Klientom sklepów internetowych nie zawsze zależy na szybkiej dostawie
Analiza danych ze sklepów internetowych pokazuje, że czas realizacji zamówienia to tylko jeden z wielu parametrów, które mają znaczenie dla klientów.
Hybrydowe dylematy biurowe
Pandemia wymiotła ludzi z siedziby firmy produkującej sprzęt muzyczny, natomiast stabilizująca się powoli „następna normalność” przyprowadziła ich z powrotem tylko częściowo. Zarząd zdecydował się więc na reorganizację przestrzeni biurowej, co rozwiązało część problemów, lecz równocześnie spowodowało powstanie kilku kolejnych.
W jaki sposób zachęcić pracowników, którzy polubili pracę zdalną, do regularnych wizyt w biurze?
To prawda, że wielu pracowników bardzo dobrze odnalazło się w systemie pracy zdalnej. Jednocześnie kilka ostatnich miesięcy pokazało też wiele pułapek związanych z tym modelem pracy – a nawet wręcz problemów, które może rodzić zbyt długa izolacja. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się więc złoty środek – model hybrydowy.
Jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa sanitarnego u osób, które pracują w biurze bądź je odwiedzają?
To, jak odbieramy daną przestrzeń, a w tym konkretnym przypadku to, czy będziemy chcieli wrócić do pracy w biurach, zależy w dużej mierze od naszych odczuć i poczucia bezpieczeństwa.
Jak wygrywać, koncentrując się na efektach osiąganych przez klienta
Obecnie klienci nie kupują produktu, kupują rozwiązanie swoich problemów. Produkt nie jest celem, lecz środkiem do celu.
Czy warto reorganizować przestrzeń biurową? Jeśli tak – w jaki sposób?
Pandemia koronawirusa rzeczywiście udowodniła, że praca zdalna jest rozwiązaniem, które sprawdza się nie tylko tymczasowo. Taki system pracy od lat postrzegany jest jako esencja elastyczności – nic zatem dziwnego, że kiedy stał się on powszechny, zmieniły się także preferencje pracowników, którzy dzisiaj oczekują od swoich pracodawców znacznie więcej również w przestrzeni biurowej.
Nauka płynąca z pandemii COVID-19: błyskawicznie wdrażaj innowacje
Rozwiązywanie problemów w czasie kryzysu wymaga przyspieszenia innowacji poprzez zmianę przeznaczenia repozytoriów wiedzy, zasobów i tych technologii, którymi już dysponujesz.
Nowa era innowacyjności
W warunkach przedłużającej się pandemii nikt nie kwestionuje już wartości cyfrowych kanałów sprzedaży, produktów i procesów. Te firmy, którym udało się wykorzystać wewnętrzne kompetencje technologiczne do budowy cyfrowych platform, zdołały skutecznie ograniczyć negatywne skutki epidemii.
Model biznesowy na cyfrowe czasy
O tym, jak potrzeba i zdolność rozumienia klienta końcowego oraz umiejętność i konieczność poruszania się w cyfrowym ekosystemie determinują optymalny model biznesowy dla danej firmy w cyfrowych czasach, mówi nam Stephanie Woerner, badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research. Rozmawia Paweł Górecki, redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review Polska”.
Inteligencja cyfrowa rady nadzorczej - cenny atut firmy
Członkowie rady nadzorczej z doświadczeniem w biznesie cyfrowym mogą być nowym czynnikiem wyróżniającym firmę w rywalizacji o wyniki finansowe.
Płatności jutra dostępne już dziś
Mimo że kilkanaście lat temu mało kto wierzył w rozwój płatności online, te i tak zrewolucjonizowały sposoby sprzedaży produktów i usług. Zmieniły również zwyczaje konsumenckie, przyspieszając cyfrową transformację kolejnych branż.
Płatności bez płacenia
Wchodzisz do sklepu, wybierasz interesujące cię produkty, wychodzisz z niego, a płatność za zakupy realizowana jest automatycznie. Bez stania w kolejce, bez skanowania produktów, bez podawania gotówki kasjerowi czy przykładania karty do terminala płatniczego. Szybko, wygodnie, bezproblemowo.
Mobilny wyścig o cyfrowego konsumenta
Internet mobilny ma dziś szczególny wpływ na oczekiwania konsumentów i na ich decyzje zakupowe. Dzięki smartfonom mają oni dostęp do wszystkich produktów w dowolnej chwili i dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dla kupujących to oczywiście wygoda, dla firm z obszaru handlu internetowego i bankowości – spore wyzwanie. Nie ma już jednak miejsca na pytanie: „Czy warto inwestować w nowe technologie?”. Dziś firmy muszą skupić się na tym, jak je efektywnie wykorzystać, by nie przegrać w wyścigu o cyfrowego konsumenta. Nowe technologie to standardowe narzędzia biznesowe.
Jak myślenie projektowe usprawniło obsługę klientów
W sektorze B2B wciąż pokutuje przekonanie, że najlepszym sposobem budowania relacji z klientami jest kontakt bezpośredni. W firmie First Data podejście design thinking pozwoliło te kosztowne kontakty ograniczyć i równocześnie usprawnić obsługę klienta.
Sztuczna inteligencja tuż za rogiem
Jak zaawansowane rozwiązania technologii cyfrowej wspierają rozwój największej w naszym regionie Europy sieci sklepów convenience.
Chmura bezpieczna i elastyczna
Beyond.pl to polska firma, która kapitałowo nie może równać się z globalnymi dostawcami chmury obliczeniowej, takimi jak Amazon, Google bądź Microsoft. Mimo to, będąc w Polsce czołowym dostawcą usług w tym obszarze, doskonale radzi sobie na rynku cloud computingu i data center.
Rola przewodnika w świecie cyfrowych transformacji
Wykorzystanie technologii komputerowych pozwala wielu przedsiębiorstwom na uzyskanie przewagi biznesowej oraz wyraźne przyśpieszenie rozwoju. Cyfrowa transformacja firmy nie jest jednak prosta – nie wystarczy samo wyłożenie pieniędzy na stół i zakup najnowszego oprogramowania. Dlatego o funkcji partnera IT, który pełni równocześnie rolę zaufanego przewodnika w procesie cyfrowych przemian, rozmawiamy z Bogdanem Zborowskim, prezesem zarządu itelligence Sp. z o.o.