Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Jednym z elementów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw jest wdrażanie narzędzi, które mają na celu odciążenie pracowników w realizowaniu czynności zajmujących im dużo czasu, a nieprzekładających się na korzyści biznesowe firmy. Jednym z takich rozwiązań jest aplikacja MyQ, kontrolująca proces druku w przedsiębiorstwach. O implementacji narzędzia opowiada Michał Pawełczyk, specjalista ds. IT w Colas Polska.
Decyzja o zainwestowaniu w innowacyjny proces badawczo‑rozwojowy zawsze obarczona jest ryzykiem niepowodzenia. Organizacje mogą je zminimalizować, jeśli upewnią się, że ludzie stojący za tymi decyzjami będą wolni od różnego typu uprzedzeń, a zespoły eksperckie bardziej różnorodne.
Czasy, kiedy wystarczyło publikować treści naszpikowane dużą liczbą słów kluczowych, by osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce, bezpowrotnie minęły. Dziś w pozycjonowaniu stron internetowych liczą się również kompetencje, autorytet i wiarygodność. Wysokie wartości tych parametrów pomagają osiągnąć klastry tematyczne.
Dyrektorzy ds. innowacji muszą się zmierzyć z syndromem „nie wynaleziono tutaj”, niechęcią do podejmowania ryzyka oraz kulturą komunikacji odgórnej, aby skutecznie nawiązać współpracę ze start-upami deep tech.
Ustanów takie reguły funkcjonowania platformy, które przyniosą wartość wszystkim interesariuszom i ułatwią zarządzanie ryzykiem.
Pandemia sprawiła, że zmieniły się zwyczaje zakupowe klientów. Przypominamy 5 tekstów, które pozwolą lepiej zrozumieć nowe potrzeby odbiorców twoich produktów i usług.
Przypominamy pięć rozmów, które w tym roku przeprowadziliśmy z badaczami Massachusetts Institute of Technology.
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat kreatywności w cyfrowym środowisku pracy
Przypominamy pięć popularnych materiałów na temat funkcji, jaką w firmach mogą pełnić media społecznościowe.
Przypominamy 5 popularnych ostatnio tekstów na temat analizy danych
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat innowacyjności.
Osiągnięcia w dziedzinie technologii przynoszą nowe zastosowania wirtualnych modeli rzeczywistych obiektów.
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat transformacji, także w wymiarze cyfrowym.
Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia, niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają już największe firmy.
Pandemia koronawirusa wprowadziła wiele niepewności i zagrożeń, ale także pozwoliła pojawić się nowym trendom i przyspieszyła cyfryzację biznesu oraz – bardziej lub mniej trwale – zmieniła zachowania klientów.
LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki temu udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.
Jak wynika z badań BCG, ponad 70% transformacji cyfrowych się nie udaje. Aby zwiększyć szansę na powodzenie, warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przyspieszą procesy biznesowe i ułatwią klientom dokonywanie zakupów.
Jak odpowiedzialnie zarządzać danymi pracowników?
Przyspieszenie w zakresie przechodzenia do kanałów cyfrowych za sprawą pandemii nastąpiło 21 razy szybciej niż przewidywały osoby zajmujące się transformacją cyfrową w firmach. Według prognoz, wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu?