Obsługa klienta
Perfekcyjne zarządzanie doświadczeniami klientów
Zarządzanie doświadczeniami klientów jest coraz bardziej skomplikowanym procesem, nad którym firmy muszą umiejętnie zapanować, by nie pogubić się w gąszczu danych. O tym, jak budować nowoczesną kulturę organizacyjną skupioną na użytkownikach, opowiada Marek Walczak, dyrektor sprzedaży w Omnilogy.
Kim dzisiaj jest twój klient i czego potrzebuje?
Każda firma powinna dziś odpowiedzieć sobie na tytułowe pytanie, nawet jeśli jeszcze niedawno znała odpowiedź. Nowa rzeczywistość zmieniła bowiem preferencje konsumentów. Jest czasem testu lojalności względem marek. To, czy firmy go zdadzą, zależy od umiejętności budowania zaufania, podejścia do personalizacji oraz jakości doświadczeń digital first, a także od wyznawanych przez nie wartości.
Jak neurobiologia wspomaga projektowanie doświadczeń klienta
Wykorzystywanie przez firmy zdobyczy naukowych dotyczących neurologii pozwala im z większą precyzją wprowadzać innowacje.
Tworzenie strategii odpowiadających na nowe oczekiwania klientów
Firmy i ich liderzy muszą ponownie przeanalizować kluczowe założenia dotyczące zachowań klientów, by sprostać wyzwaniom ery postpandemicznej.
Czas na innowacje w księgowości
Papierowe faktury odchodzą do lamusa. Księgowi nie muszą już ręcznie przepisywać wszystkich danych do programu rachunkowego. Zrobią to za nich wirtualni asystenci, napędzani sztuczną inteligencją, uczeniem maszynowym i techniką OCR.
Przełomowa innowacja w doświadczeniach klientów
Aby rywalizować w 2020 roku, nie wystarczy oferować przełomowy produkt destabilizujący rynek. Zachwycać musi również doświadczenie klienta.
Nowa odmiana przełomowych innowatorów
Wchodząc na rynek z produktami i usługami równie dobrymi jak te oferowane przez firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej, przełomowi innowatorzy nowego typu sprawiają, że tradycyjnym biznesom jest jeszcze trudniej z nimi konkurować.
Jak kryzys przyspieszył przejście na model omnichannel
Coraz więcej detalistów prowadzi zaawansowaną transformację cyfrową, kładąc rosnący nacisk na cyfrowe kanały sprzedaży i spójne doświadczenie klientów. Epidemia i związane z nią ograniczenia znacząco przyspieszyły te procesy. Zjawisko to analizujemy na przykładzie firmy CCC, polskiego producenta, dystrybutora i sprzedawcy obuwia, działającego na 29 rynkach.
Pełny obraz relacji z klientem
Jakie możliwości pracy z danymi daje CRM Salesforce? Które z nich są kluczowe? Przyjrzyjmy się wybranym etapom „podróży” cyfrowych informacji – od momentu gdy trafiają one do systemu.
Technologia w służbie człowieka, czyli 360° w praktyce
To człowiek jest w centrum filozofii 360°, a realne potrzeby klienta można poznać dzięki technologii. A te napędzane są przez dane. Lepsze rozumienie potrzeb klienta to bardziej spersonalizowana oferta, wyższy poziom usług i szereg obustronnych korzyści
Bank w czasach Facebooka i Google’a
O swoich doświadczeniach we wprowadzaniu innowacji oraz o konkurencji i współpracy pomiędzy bankami, fintechami oraz technologicznymi gigantami mówi nam Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, do niedawna szefowa technologicznej transformacji w JPMorgan Chase w Nowym Jorku.
Płatności jutra dostępne już dziś
Mimo że kilkanaście lat temu mało kto wierzył w rozwój płatności online, te i tak zrewolucjonizowały sposoby sprzedaży produktów i usług. Zmieniły również zwyczaje konsumenckie, przyspieszając cyfrową transformację kolejnych branż.
DUET W AWANGARDZIE CYFROWEJ REWOLUCJI
Polskie oddziały BNP Paribas i Samsunga rozpoczęły strategiczną współpracę w naszym kraju. Jej pierwszy efekt to specjalny smartfon, który ma zachęcić klientów do korzystania z mobilnej bankowości. Telefon to jednak tylko początek wspólnej cyfrowej rewolucji.
Jak skutecznie sprzedawać w internecie?
Narzędzia komunikacji cyfrowej wspierające proces sprzedażowy.
Ważny jest zaufany partner IT
Błyskawiczny rozwój technologii wpływa na sposób, w jaki zachowują się klienci wobec konkretnej marki. Okazuje się, że więcej wiedzą o jej produktach, ale też są mniej lojalni – wynika z raportu „State of the Connected Customer” przygotowanego przez Salesforce. O tym, jak się przygotować do transformacji cyfrowej i jak ją przeprowadzić, żeby nie tracić rynku, mówi Thierry Nicault, Senior RVP na rynki regionu EMEA tej firmy.
Podwójne espresso z Arcus Kyocera Zeccer
Współcześni klienci chcą mieć dostęp do innowacyjnych produktów i usług, ale niekoniecznie chcą je posiadać na własność. Stąd wzrost znaczenia gospodarki współdzielenia, w ramach której klienci wypożyczają auto czy rower na minuty czy też drukują dokumenty na mieście. Ta ostatnia usługa zyskuje na popularności dzięki temu, że coraz więcej miejsc publicznych wyposażonych jest w samoobsługowe punkty do druku.
Jak myślenie projektowe usprawniło obsługę klientów
W sektorze B2B wciąż pokutuje przekonanie, że najlepszym sposobem budowania relacji z klientami jest kontakt bezpośredni. W firmie First Data podejście design thinking pozwoliło te kosztowne kontakty ograniczyć i równocześnie usprawnić obsługę klienta.
Uniwersalna indywidualność
Przemysł 4.0 promuje indywidualne podejście na masową skalę. Firmy, które wdrażają założenia czwartej rewolucji przemysłowej w swoje procesy, są w stanie produkować nowatorskie rozwiązania, dostosowane do potrzeb konkretnych klientów.
Cenne lekcje na temat cyfryzacji obsługi klienta
Administracja publiczna zazwyczaj nie jest pionierem pod względem digitalizacji obsługi klienta, ale urzędy państwowe w Australii są przodownikami w wykorzystaniu botów do poprawy jakości usług.
Surfing z konsultantem
Połączenie metod design thinking, potencjału technologii, nowoczesnej przestrzeni oraz wysokich kompetencji pracowników zaowocowało projektem EY wavespace, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów firm doradczych.