Komunikacja
Kod Innowacji 2024: znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami
Dr. Miele Cosmed Group S.A. i Supptrail zostali laureatami tegorocznych nagród Kod Innowacji przyznawanych przez GS1 Polska od 2018 r. W tym roku, spośród rekordowej w historii konkursu liczby 15 zgłoszeń, jury wyróżniło firmy, które w innowacyjny sposób wykorzystują kody QR w komunikacji z konsumentami. Rosnąca liczba zgłoszeń pokazuje, że przedsiębiorcy coraz bardziej dostrzegają potencjał nowoczesnych rozwiązań i technologicznych standardów. Nagrodę Publiczności, wyłonioną w drodze głosowania online, otrzymał projekt AuthentiCodes zgłoszony przez firmę Investit System Sp. z o.o.
Konflikty w życiu i pracy: samo zło czy kreatywna siła?
W dzisiejszym dynamicznym i złożonym środowisku pracy konflikty są nieuniknione. Izabela Stachurska, executive coach i ekspertka w zakresie zarządzania konfliktem, podczas rozmowy z Pawłem Kubisiakiem podzieliła się swoimi refleksjami na temat znaczenia konfliktu i jego roli w organizacji. Odrzuciła stereotypy, widząc konflikt nie jako coś, czego należy za wszelką cenę unikać, ale jako potencjalną platformę rozwoju i wymiany doświadczeń.
Konferencja I ❤ Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu!
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć.
Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów
Cyfrowa transformacja oraz wzrost popularności mediów społecznościowych umożliwiły niemal każdemu budowanie wizerunku eksperta, co spowodowało zacieranie się różnic między rzeczywistymi autorytetami a samozwańczymi specjalistami. W takiej rzeczywistości budowanie marki osobistej, opartej na autentyczności i wartościach, staje się wyzwaniem dla liderów biznesu. Jak się wyróżnić i zbudować wiarygodną marką osobistą, która przetrwa próbę czasu?
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku!
22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.
Jak rozwijać umiejętności przyszłości dzięki coachingowi koleżeńskiemu
Coaching koleżeński odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu kompetencji, których technologia nie może zastąpić.
Co kryje się w nazwie marki?
Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie?
Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta
Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji.
5 skutecznych strategii, aby uniknąć plotek w miejscu pracy
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego plotki w miejscu pracy rozprzestrzeniają się jak pożar? To nie tylko próżna gadanina; to poważny problem, który może być szkodliwy zarówno dla morale, jak i produktywności każdego zespołu.
Powiedz mi, czy mnie słuchasz
Rozmówcy udają, że nas słuchają, używając pozawerbalnych sygnałów demonstrujących ich „uważność”. O tym, jak często ludzie tylko sprawiają wrażenie dobrych słuchaczy oraz o sposobach na naprawdę skuteczne słuchanie rozmawiamy ze współautorką badań o komunikacji, Hanne Collins z Harvard Business School.
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
Pięć sposobów, by dać się zobaczyć i usłyszeć w miejscu pracy
Poruszanie się w złożonym środowisku pracy wymaga przemyślanej strategii, aby Twoje zdanie było wyraźnie słyszane. Od wpływania na kluczowe decyzje, po udział w znaczących projektach oraz umiejętność zaznaczenia swojej obecności są czynnikami skutecznego kierowania karierą. Oto pięć technik, które mają na celu podniesienie Twojej widoczności, dzięki czemu Twoje starania zostaną nie tylko zauważone, ale także docenione.
W pułapce niejasnych oczekiwań
Kontynuujemy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę. Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami.
Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!
W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha.
Życzenia wielkanocne
Pełnych radości, spokoju Świąt Wielkiej Nocy oraz wiele pomyślności i zawodowych sukcesów, życzy Państwu redakcja MIT Sloan Management Review Polska.
„Rozumiesz, co do ciebie mówię?”. Jak lepiej słuchać
Osoby sprawiające wrażenie zaangażowanych słuchaczy, często nimi się są. Niedawne badania ujawniają, jak łatwo umysł może zbłądzić, gdy kogoś „słuchamy”, i co zrobić, aby temu zapobiec.
Sztuka słuchania: Cicha komunikacja w przywództwie
W obliczu złożonego i dynamicznego środowiska współczesnego przywództwa, gdzie komunikacja i dyskusje często dominują w przestrzeniach decyzyjnych, wartość i potencjał strategicznego milczenia pozostaje często niedoceniony i niewykorzystany. Milczenie w swojej prostocie niesie ze sobą elokwencję i siłę, które znacząco mogą zwiększyć skuteczność przywódcy. Poprzez zgłębianie wielowarstwowości milczenia, możemy odkryć jego potencjał transformacyjny w przywództwie.
Demaskowanie makiawelizmu: 3 sposoby radzenia sobie z manipulacją w miejscu pracy
Przezwyciężenie makiawelizmu w miejscu pracy to wieloaspektowe i złożone wyzwanie. Wymaga nie tylko głębokiego zrozumienia ludzkich zachowań, ale także strategicznego podejścia do zarządzania relacjami międzyludzkimi.
Lekcja komunikacji: Jak skutecznie zaangażować ludzi w reskilling
Jak liderzy mogą mówić o programach przekwalifikowania, aby zmotywować ludzi do działania? Skorzystaj z poniższych porad, które są wynikiem eksperymentu przeprowadzonego w Vodafone.