Prowadzenie firmy
Komentarz eksperta: Trzeba wyprzedzać zmiany, aby uniknąć klęski
Firmy z branży usług profesjonalnych muszą starannie wychwytywać nawet niewyraźne sygnały dużych zmian i umiejętnie wykorzystywać je dla potrzeb swoich klientów. Tylko tak mogą pozostać atrakcyjnymi partnerami do rozwiązywania strategicznych wyzwań i uniknąć turbulencji, które mogłyby zachwiać ich przyszłością.
Jak firmy doradcze nie dały się zaskoczyć zmianom
Połączenie podejścia pragmatycznego z lekko paranoicznym może zapewnić doświadczonym firmom elastyczność w obliczu ciągłych zmian.
Jak złamać kod kulturowy udanej transformacji cyfrowej
Znajdując równowagę pomiędzy ciągłością a przemianą, liderzy mogą skuteczniej zarządzać ewolucją kultury organizacyjnej towarzyszącą transformacji cyfrowej
Prowadzenie biznesu w warunkach kryzysu – 5 inspiracji dla liderów
Zerwane łańcuchy dostaw, ograniczenia w handlu, inflacja. Wciąż doświadczamy skutków kryzysu wywołanego pandemią, a już wkrótce może pojawić się kolejny, związany z rosyjskim atakiem na Ukrainę. Jak sobie z nim radzić? Przypominamy pięć tekstów, które ułatwią odpowiedź na to pytanie.
Perspektywy rozwoju marek w czasie kryzysu epidemii COVID-19
W związku ze zmianami w środowisku konsumenckim małe i średniej wielkości marki stoją w obliczu wyjątkowej szansy, by pokazać, na co je stać.
Kiedy Agile nie wystarczy
Flow omija standardowe problemy i wyzwania. Skupia się na jednym: przepływie wartości.
Upadek modelu zaufania a przyszłość bezpieczeństwa informacji
Jeszcze przed II Kongresem MIT Sloan Management Review Polska mieliśmy okazję do krótkiej rozmowy z jednym z ekspertów, którzy będą na nim występować. Radosław Kaczorek to specjalista z zakresu cyberbezpieczeństwa i jeden z partnerów grupy Grant Thornton.
Zbliża się era postcyfrowa. Co to oznacza dla twojego biznesu?
Firmy wdrażają technologie cyfrowe w niespotykanym dotąd tempie, a wydatki na transformację cyfrową mają osiągnąć w tym roku oszałamiające 1,25 biliona dolarów.
Zmień podejście do innowacyjności i rośnij szybciej
Firmy, które osiągają szybszy wzrost sprzedaży niż ich rywale, formułują spójną, przekonującą narrację innowacyjną i opierają działalność na czterech dźwigniach pozwalających ją urzeczywistnić.
„Tajemna wiedza” zwana transformacją
Sukces cyfrowej transformacji tkwi w zrozumieniu, że nie stoją za nią technologie, tylko ludzie.
Sposób na zaszyfrowane wirusy
W miarę wzrostu wolumenu zaszyfrowanego ruchu sieciowego także cyberprzestępcy coraz częściej stosują narzędzia szyfrujące, co jest poważnym problemem dla osób odpowiedzialnych za wykrywanie i monitorowanie potencjalnych zagrożeń. Aby wykrywać zaszyfrowane złośliwe oprogramowanie, coraz więcej przedsiębiorstw zwraca się ku rozwiązaniom opartym na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji.