Najnowsze
Miejsce pracy przyszłości zaczyna się od ludzi
W biurach na stosunkowo niewielkiej powierzchni swoje obowiązki wykonują nawet tysiące tzw. białych kołnierzyków. W dobie rywalizacji o najzdolniejszych pracowników zagadnienia związane z przestrzenią biurową znajdują się w centrum zainteresowania nie tylko architektów, zarządów czy dyrektorów administracyjnych.
Wyższa wartość biura
Czy pomimo kryzysu rynek nieruchomości biurowych w Polsce w dalszym ciągu intensywnie się rozwija? Rozmowa z Danielem Czarneckim, dyrektorem działu powierzchni biurowych w firmie Savills.
Praca w przestrzeni przyszłości
O tym, dlaczego korporacje coraz częściej korzystają z przestrzeni coworkingowych rozmawiamy z Yotamem Alroyem, współzałożycielem firmy Mindspace.
Więcej ekologii i innowacji
Świat stoi przed koniecznością znalezienia rozwiązania, które pogodzi rosnące potrzeby firm z dostępnymi zasobami środowiska. Czy gospodarka o obiegu zamkniętym może być tym rozwiązaniem?
Świetlna komunikacja
Jak dzięki bezprzewodowym nadajnikom internetowym podnieść wartość biurowca?
Zrównoważona przyszłość pracy
Świeże, na bieżąco nawilżane powietrze, oświetlenie współgrające z cyklem dobowym człowieka, regulacja temperatury z poziomu smartfona… Tak wyglądają przestrzenie biurowe budowane zgodnie z ideą i certyfikacją WELL.
Wpływ cyfryzacji na przychody przedsiębiorstw
Transformacja cyfrowa jest nieunikniona, ale bywa też kosztowna. Inwestycje w nowoczesne rozwiązania IT i ich rozwój to jednak warunek sine qua non przetrwania w biznesie. Już dziewięć na dziesięć krajowych przedsiębiorstw widzi, że wysiłek ten przekłada się na przychody.
Liderzy zyskują więcej na rozwoju IT. W jaki sposób?
Niezależnie od branży najlepsze firmy odkrywają, że najtrudniejsza droga ewolucji systemów jest jednocześnie tą, która niesie najwięcej korzyści.
Półka sklepowa pod nadzorem AI
Sztuczna inteligencja pomoże zarządzać ekspozycją towarów na półkach. Odciąży handlowców, którzy zajmą się doradztwem i obsługą klienta.
Jak pokonać problem przeciętnej efektywności
Nowe badania dowodzą, że przewodzenie na rynku ma coraz bardziej tymczasowy charakter. Wyzwaniem dla firm nie jest już dotarcie na szczyt, lecz pozostanie na nim.