Najnowsze
Co szef MŚP powinien wiedzieć o projektowaniu skutecznych ofert w czasach wysokiej zmienności?
Bieżący rok powitał nas inflacją, rewizją prognoz gospodarczych oraz „czarnym łabędziem”, czyli koronawirusem. Jak w warunkach, kiedy musimy elastycznie reagować na to, co dzieje się na rynku, skutecznie projektować oferty, które będą odnosić sukces?
Perspektywy rozwoju marek w czasie kryzysu epidemii COVID-19
W związku ze zmianami w środowisku konsumenckim małe i średniej wielkości marki stoją w obliczu wyjątkowej szansy, by pokazać, na co je stać.
Nowa rzeczywistość, nowy model pracy
Dla prawie co trzeciej firmy inteligentne technologie to jeden z czynników decydujących o wyborze lokalizacji biura. Tak było przed pandemią. Czy w nowej rzeczywistości zmienią się oczekiwania firm wobec przestrzeni biurowej i nowych technologii?
Twoja firma jest zbyt złożona by się ucyfrowić
Aby przejść do świata cyfrowego firmy muszą określić, co stanowi istotę ich działalności i usprawnić swoje procesy. Tak jak LEGO, Nordstrom czy Philips i inni.
Innowacja u podstaw organizacji
Współczesny biznes, by wygrywać w zmiennym środowisku, musi szybko testować i wdrażać nowe narzędzia IT ułatwiające codzienne zmagania zarówno menadżerom, jak i pracownikom liniowym. Ale jak to zrobić, skoro programiści mają pełne ręce roboty, a koszty kolejnych projektów pożerają sporą część budżetu? Tu na ratunek przychodzą platformy low-code takie jak Microsoft Power Apps.
Bezpłatne usługi dla przedsiębiorstw w czasie pandemii
Epidemia koronawirusa wywołała ogromne zamieszanie w funkcjonowaniu firm. Część z nich została zmuszona do ograniczenia działania lub poważnych zmian w zasadach funkcjonowania
[SYLWETKA] Rewolucjonista z Utah. Czytajcie Christensena w kryzysie
Clayton M. Christensen, twórca teorii przełomowej innowacji, zmarł 23 stycznia 2020 roku. Jego idea pozostaje żywa i inspiruje kolejnych przedsiębiorców. Szczególnie w czasie kryzysu warto wrócić do myśli słynnego profesora Harvard Business School.
Chroń głos swojego klienta
Cyfrowi asystenci nieustannie podsłuchują, co może stwarzać poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Rośnie liczba przestępstw cyfrowych, polegających na wykorzystaniu głosu, niczego nie podejrzewających osób.
Technologia pomaga rozwiązać problemy branży Retail i HoReCa w czasach pandemii
Pandemia koronawirusa praktycznie zatrzymała funkcjonowanie branży retail i HoReCa. Powolne odmrażanie gospodarki i znoszenie kolejnych zakazów daje nadzieję wielu firmom na przetrwanie i powrót do normalności
Już jest! Nowy numer "ICAN Management Review"
Dwadzieścia miesięcy temu chiński uczony Li Chen uciekł do Stanów, zabierając ze sobą dyskietkę z danymi o najważniejszej broni biologicznej Chińczyków z ostatnich dziesięciu lat.