Witold B. Jankowski
Prezes ICAN Institute. Redaktor naczelny "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska". Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie.
Bezzałogowy biznes
Początkowo były dość drogimi zabawkami, z czasem stały się sprzętem do prowadzenia poważnego biznesu.
Zyskowne projektowanie
Wybitni przedsiębiorcy wiedzą, że ich przełomowe innowacje pozostaną jedynie gadżetami, jeżeli nie powstanie wokół nich infrastruktura, która nada im walor użytkowy.
Kultura innowacyjności
Co decyduje o organizacyjnej innowacyjności – umiejętność przyciągnięcia pomysłowych ludzi czy wewnętrzna kultura sprzyjająca powstawaniu twórczych pomysłów?
Źródła innowacji
Wszelkie międzynarodowe rankingi dobitnie pokazują, że pod względem innowacyjności polska gospodarka wciąż pozostaje na szarym końcu Europy.
Otwórz się!
Biznes to twarda gra, w której ważnym orężem są innowacje, patenty i nowe produkty. Tradycyjnie więc działalność badawcza i rozwojowa jest pilnie strzeżona, w jej ramach bowiem wykuwa się tak pożądana w tej grze przewaga konkurencyjna.
Rozwój przez innowacje w modelu biznesowym
Z Markiem Johnsonem, prezesem i współzałożycielem firmy doradczej Innosight, rozmawia Witold Jankowski, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska".
Nikt nie jest bezpieczny
Przełomowe innowacje, czyli nowe produkty, technologie lub modele biznesowe, które zmieniają reguły gry rynkowej, dotykają wszystkie bez wyjątku branże.
Jak uniknąć porażek przy wdrażaniu innowacji
O tym, jak w systemowy sposób rozwijać i wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi, redaktor naczelny HBRP Witold Jankowski rozmawia z Robertem Cooperem, międzynarodowym autorytetem w zakresie innowacji produktowych.
Mechanizm innowacji się zaciął i co dalej?
Przez całe lata Artdom był najbardziej innowacyjnym przedsiębiorstwem w branży artykułów gospodarstwa domowego. Teraz jednak zaczynają go wyprzedzać nowe firmy.