Big Data
Oddolna automatyzacja: instrukcja obsługi
Nawet po przeprowadzeniu krótkich i mało zaawansowanych szkoleń osoby bez specjalistycznych umiejętności technicznych mogą skutecznie zautomatyzować skomplikowane procesy. Dzięki temu mogą przyczynić się do osiągnięcia istotnych korzyści przez swoje organizacje.
Uważaj na ryzyko ukryte w kodzie
Niezależnie od tego, czy to twoja organizacja tworzy oprogramowanie, czy tylko jest jego użytkownikiem, jest prawdopodobnie narażona na ryzyko związane z błędami ukrytymi głęboko w kodzie.
Podporządkować się danym czy je zignorować?
Wbrew pozorom skrupulatne wykorzystywanie danych nie zawsze stanowi najlepszy przepis na sukces. Stworzenie przełomowych innowacji wymaga bowiem bardziej sceptycznego podejścia.
Opracuj „zasady ruchu drogowego” dla twojej platformy
Ustanowienie odpowiednich reguł funkcjonowania platformy przyniesie wartość wszystkim interesariuszom i ułatwi zarządzanie ryzykiem.
Zachowanie prywatności udostępnianych danych jest możliwe, ale...
Istnieje sposób na efektywną ochronę danych osobowych podczas ich współdzielenia, jednak wymaga on wiedzy specjalistycznej. Trzeba też liczyć się z pewnymi kompromisami.
Jak nie utonąć w morzu danych?
Działająca w „nowej rzeczywistości” firma Leko, sprzedająca systemy smart home, stanęła przed koniecznością położenia większego nacisku na analizę zmieniających się potrzeb klientów i dotarcia do nich z odpowiednio dostosowanym przekazem marketingowym. Wystarczyła chwila, by nowa szefowa marketingu zorientowała się, że problem leży nie w braku danych, a… w ich nadmiarze, a każdy w firmie ma inny obraz potencjalnego nabywcy.
Co menedżerowie powinni wiedzieć o narzędziach wymiany danych
Przemija era silosów big data. Czas postawić na współdzielenie danych.
Przełom, który prowadzi do zderzenia: nowa dynamika konkurencji
W dobie sztucznej inteligencji tradycyjne firmy są atakowane przez rywali, którzy zręcznie wykorzystują dane, mają duży potencjał zwiększania skali działalności i stosują modele operacyjne zapewniające wartość dzięki efektom sieciowym.
Przełomowa innowacja w doświadczeniach klientów
Aby rywalizować w 2020 roku, nie wystarczy oferować przełomowy produkt destabilizujący rynek. Zachwycać musi również doświadczenie klienta.
Cyberbezpieczeństwo – wspólna odpowiedzialność biznesu i IT
Alarmujący wzrost liczby ataków i wycieków danych uwrażliwia właścicieli firm i przedsiębiorców na kwestię ochrony danych. Zarówno menedżerowie firm, jak i działy IT mają nowe, ważne role do odegrania w tym procesie.
Myślenie językiem kodu – umiejętność potrzebna od zaraz
Praktyka firm, które w centrum uwagi stawiają umiejętność kodowania, jest dziś nakazem chwili. Ze względu na warunki funkcjonowania współczesnego biznesu oraz biorąc w rachubę potencjalne korzyści dla firmy, należy zmienić podejście do wykonywania zadań i szkolić pracowników w dziedzinie kodowania.
Sztuczna inteligencja w firmie to wymierne korzyści
W jaki sposób organizacje mogą doskonalić procesy i pomnażać korzyści dzięki kognitywnym systemom przetwarzania danych.