Prowadzenie firmy
Autentyczne przywództwo, czyli jak zdigitalizowano PKP Energetyka
Dzięki kompleksowej digitalizacji PKP Energetyka przeszła ze świata analogowego do cyfrowego. Zawdzięcza to konsekwencji zarządu, którym w latach 2015–2023 kierował Wojciech Orzech.
Implementacja aplikacji MyQ – korzyści i wyzwania
Jednym z elementów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw jest wdrażanie narzędzi, które mają na celu odciążenie pracowników w realizowaniu czynności zajmujących im dużo czasu, a nieprzekładających się na korzyści biznesowe firmy. Jednym z takich rozwiązań jest aplikacja MyQ, kontrolująca proces druku w przedsiębiorstwach. O implementacji narzędzia opowiada Michał Pawełczyk, specjalista ds. IT w Colas Polska.
Opracuj „zasady ruchu drogowego” dla twojej platformy
Ustanów takie reguły funkcjonowania platformy, które przyniosą wartość wszystkim interesariuszom i ułatwią zarządzanie ryzykiem.
Ludzki wymiar cyfrowej rekrutacji
Digitalizacja procesu zatrudniania stała się priorytetem organizacyjnym w związku z przejściem wielu firm na zdalny lub hybrydowy model pracy. Konkurowanie o najlepsze talenty na rynku przybrało na sile, ale jednocześnie stało się łatwiejsze dzięki rozwiązaniom cyfrowym, które cały proces rekrutacji przyspieszają. To, co wcześniej było opcją, w środku globalnego kryzysu stało się koniecznością. Jednak firmy przechodzące na pełną rekrutację cyfrową nie mogą zapominać, że tak naprawdę nie chodzi w niej o narzędzia, a o ludzi.
Nadążyć za zmianami. Transformacja IT w cyfrowej organizacji
Co blokuje polskie firmy przed cyfryzacją? Według jakich kryteriów podejmują decyzje o inwestycjach w projekty cyfrowe? Sprawdź, co na ten temat powiedziało ponad 300 prezesów, członków zarządu, szefów IT w badaniu dla ICAN Institute i SPOC!
Webinarium: Twoja droga do cyfryzacji procesów
W dobie rosnącego znaczenia zdalnej komunikacji, wymagań RODO, przenoszenia procesów biznesowych do świata wirtualnego i jednoczesnej wzmożonej aktywności cyberprzestępców, bezpieczne przechowywanie dokumentów i bezpieczna komunikacja z klientami stają się ważniejsze niż kiedykolwiek.
Dlaczego transformacje cyfrowe się nie udają?
Udane transformacje cyfrowe są rzadkością. Na co warto zwrócić uwagę, by jednak odnieść sukces? Oto sześć kluczowych czynników.
Trening na żądanie. Jak technologia (i pandemia) zmieniają branżę fitness
Przedłużający się lockdown sprawił, że rozwiązania, które miały być tymczasowe, mogą zostać z nami na stałe. Dotyczy to również produktów i usług, które z fizycznych stały się cyfrowe. To szansa dla biznesu i korzyść dla klienta. Historia fikcyjnej sieci siłowni HEROS opowiada o tym, jak może wyglądać problem transferu produktów i usług do sieci.
Indeks Cyfryzacji Gospodarki, czyli o transformacji cyfrowej w praktyce
Raport „Indeks Cyfryzacji Gospodarki” jest oceną rozwoju cyfrowych gospodarek 90 państw, a prezentowane w nim wyniki dotyczą 90% światowej populacji internautów. Jak wypada Polska i jak przekłada się to na rodzimy biznes?
Czy systemy monitorujące, które wykorzystują AI, mogą poprawić bezpieczeństwo miejsca pracy?
Firmy mogą chronić zdrowie i dobrostan pracowników, monitorując ich zachowanie przy użyciu technologii cyfrowych. Ale jak daleko powinny się przy tym posuwać?
Jak wygrywać za pomocą technologii?
Jak zadbać o unikalne doświadczenia klienta w świecie, w którym rozwiązania cyfrowe zyskują na znaczeniu.
Postawiłeś na cyfryzację – i co dalej?
Czas skończyć z realizacją odgórnej strategii. Dowiedz się, jak naprawdę przebiegają zmiany na dole, i odpowiednio je zaplanuj.
Technologia wspiera ciało. Jak utrzymać klientów w erze cyfrowej?
[PRAKTYCZNE STUDIUM DECYZJI] Dobrze rozwijająca się sieć siłowni stara się ugruntować swoją pozycję na rynku. Jedynym wyjściem jest transformacja cyfrowa.
„Ciekawe czasy” dla cyfrowej transformacji
Czwarty numer MIT Sloan Management Review Polska
Dojrzałość cyfrowa szczepionką na koronawirusa
Epidemia to krytyczny czas dla biznesu. Niemal wszystkie firmy czeka zastój i poważne straty, niektórym grozi bankructwo. Najlepiej w tej trudnej sytuacji poradzą sobie organizacje zaawansowane cyfrowo i te, w których praca zdalna jest standardem, a nie wyjątkiem.
Transformacja cyfrowa powinna zacząć się od klienta
Niestety wciąż przybywa negatywnych przykładów tego, że dogłębna transformacja cyfrowa stanowi zbyt trudne wyzwanie dla wielu organizacji.
Czy twoja marka będzie widoczna w sieciowym gąszczu?
W walce o jak najwyższą sprzedaż na Amazonie i innych platformach wielu marketingowców traci kontrolę nad przekazem niesionym przez ich markę.
Przewodnicy cyfrowej transformacji
Jak skutecznie przeprowadzić proces cyfrowej transformacji i zmienić organizację w inteligentną firmę? Z pytaniami Tomasza Kulasa zmierzyli się: Radosław Frańczak, prezes SID, oraz Piotr Darwaj, ekspert ds. zarządzania IT w IBM.