Przywództwo
Z perspektywy transformacyjnego lidera
Były prezes PKO BP oraz obecny szef rady nadzorczej MCI zapisał się trwale w historii polskiego rynku finansowego, wprowadzając do ery cyfrowej przestarzałego giganta rynku bankowego (aplikacja IKO) oraz inicjując rewolucyjne dla tego rynku rozwiązania, takie jak BLIK. O zmieniającej się roli liderów i stawianych przed nimi wyzwaniach ze Zbigniewem Jagiełło rozmawia Paweł Kubisiak.
W jaki sposób różnice kulturowe dają USA przewagę innowacyjną nad Chinami
Społeczeństwa ceniące pracę zespołową przodują w produkcji. A te, które szanują indywidualizm potrafią wykorzystać łączącą się z nim kreatywność jednostek.
Co zrobić, by powrót do biura nie był emocjonalnym rollercoasterem?
Powrót do pracy może wywołać skrajne emocje. Dlatego liderzy już teraz powinni podjąć kroki, powodujące, że pracownicy poczują, że powrót do biur jest dla nich bezpieczny, a dzieląc się swoim obawami mają pełne wsparcie przełożonych.
Podnoszenie umiejętności dzięki coachingowi współpracowników
Coaching współpracowników odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu tych ludzkich umiejętności, których żadna technologia, przynajmniej na razie, nie jest w stanie zastąpić.
Cztery rady, by rekrutacja online była efektywna
Efektywne przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych online będzie najlepszą metodą na pozyskanie talentów.
Poturbowane, ale silniejsze - szansa dla firm po kryzysie
Firmy mogą wyjść z kryzysu silniejsze jeśli skupią się na introspekcji, pogłębianiu relacji i uczeniu się.
Zdalne przywództwo wymaga nowych strategii komunikacyjnych
Pandemia bezustannie wzbudza w ludziach stres, dlatego ogromnie ważne jest, aby przywódcy zwracali baczną uwagę na potrzeby pracowników.
COVID-19: Zarządzanie kryzysowe
W przypadku pandemii wywołanej przez COVID-19 nic nie jest pewne – ile potrwa i jakie będą jej konsekwencje. Istnieją jednak kroki, które powinny podjąć firmy, aby zminimalizować jej negatywne skutki.
Przywództwo w czasach epidemii. Jak wygrać z koronawirusem?
W poszukiwaniu nadziei i nowych szans pośród globalnego kataklizmu
Przewodnicy cyfrowej transformacji [WIDEO]
Jak skutecznie przeprowadzić proces cyfrowej transformacji i zmienić organizację w inteligentną firmę? Z pytaniami Tomasza Kulasa zmierzyli się: Radosław Frańczak, prezes SID, oraz Piotr Darwaj, ekspert ds. zarządzania IT w IBM.
Łatwiejsze zarządzanie i skalowanie projektów cyfrowych
Firmy starają się czerpać korzyści ze zwinnych metodologii stosowanych na dużą skalę. W tym zadaniu mogą im pomóc metodyczne procesy tworzenia prototypów, testowania i wprowadzania pomysłów w życie.
Showroomy technologiczne. Jak firmy B2B sięgają po nowe modele sprzedaży?
Jak pokazać się klientom w nieszablonowy sposób, przybliżając im swoje technologie?
Siedem rad dla CIO gotowego na zmiany
Dyrektorzy ds. informatycznych, jeśli chcą utrzymać swoje znaczenie i konkurencyjność, muszą wziąć na siebie dwie role: „strażników” infrastruktury oraz cyfrowych „animatorów” wartości biznesowej.
Skład grupy G7 to polityczny zabytek, a nie obraz współczesnej ekonomii
CZY WIESZ, ŻE: Skład grupy G7 powinien się radykalnie zmienić, o ile dalej obowiązywałoby kryterium potęgi gospodarczej krajów członkowskich.
Łam zasady, aby odnieść cyfrowy sukces
Technologie to za mało. Aby skutecznie przeprowadzić transformację cyfrową, trzeba nauczyć się łamać zasady.
Foresight strategiczny. Jak myślenie o przyszłości pozwala uodpornić strategię
Czy twoja firma powinna zmienić swój model biznesowy? Które megatrendy będą mieć wpływ na wszystkie branże?
Słowo „bojkot” pochodzi od nazwiska Karola Boycotta. Nie umiał negocjować z pracownikami
CZY WIESZ, ŻE: Słowo „bojkot” pochodzi od nazwiska Karola Boycotta, jednego z najbardziej znienawidzonych pracodawców w historii.
Dostawa szybka czy tania? Nie trzeba już wybierać
Dzięki nowym narzędziom do analizy stanu zapasów i wielkości sprzedaży dostarczanie produktów tanio i szybko stało się możliwe.
Nie pozwólcie, by marketing zabił waszą markę
Firmy powinny uważać, by nie przesadzić z wykorzystywaniem danych o klientach podczas tworzenia strategii marketingowej