Michael Schrage
Michael Schrage jest pracownikiem badawczym w projekcie Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management oraz autorem książki Recommendation Engines, wydanej w 2020 roku nakładem MIT Press.
Siła rekomendacji, którą możesz wykorzystać w biznesie
Silniki rekomendacji. Niewiele o nich wiemy, choć wszyscy się z nimi spotykamy, kiedy Netflix zadziwiająco trafnie proponuje nam kolejny film do obejrzenia, Spotify domyśla się, czego chcielibyśmy jeszcze posłuchać, a Amazon sugeruje dokupienie produktów, które okazują się zaskakująco przydatne.
Cyfrowa transformacja przywództwa
Transformacja cyfrowa odniosła zwycięstwo jako filozofia biznesowa i imperatyw dla przedsiębiorstw: poważni liderzy biznesowi na całym świecie pogodzili się z nieuchronną cyfryzacją rynków oraz relacji z klientami i pracownikami. Zapraszamy do zapoznania się z unikatowym raportem "MIT Sloan Management Review" mówiącym o przywództwie w czasach cyfrowych.
Nowe podejście do eksperymentowania - spotkanie z ekspertem MIT
O tym, dlaczego sprawdzalne hipotezy są lepsze od kreatywnych pomysłów opowiada Michael Schrage z Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management.
Efektywna praca zdalna [VIDEO]
Wystąpienie Michael Schrage'a podczas Konferencji MIT Sloan Management Review Polska
Biznes jak Netfliks. Przeglądaj kluczowe wskaźniki efektywności jak ofertę streamingową
Wraz z ewolucją paneli sterowania kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) zmienia się to, jak menedżerowie kontrolują samych siebie. Tekst Michaela Schrage'a, prelegenta Konferencji MIT Sloan Management Review Polska
Efektywność rozproszonych zespołów – wyzwanie na czas pandemii
Michale Schrage z Initiative on the Digital Economy, jednostki naukowo-badawczej MIT Sloan School of Management, gość konferencji MIT Sloan Management Review Polska Recovery.
Nie pozwól, aby przeciwnicy wskaźników osłabili twój biznes
Najlepsze strategie coraz częściej bazują na wskaźnikach. Zamiast z tym walczyć, skupmy się na wybieraniu tych, które są najlepsze.
Czy udzielanie informacji zwrotnej wymaga udziału człowieka?
Firmy muszą podjąć decyzję, kto będzie miał ostatnie słowo w ocenie wydajności pracowników – maszyny czy ludzie.