Najnowsze
Jak odpowiadać na wyzwania pracy hybrydowej
Hybrydowy model nie może być utożsamiany z pracą w trybie zdalnym, a firmy, ze względu na komfort swoich pracowników, nie powinny się na niego zamykać.
Zima 2022 Nowy numer "MIT Sloan Management Review Polska"
Jak dzięki technologii, tworzyć wartość troszcząc się o ludzi i środowisko.
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości dla rozwoju usług online
Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie
Przypominamy pięć popularnych materiałów na temat funkcji, jaką w firmach mogą pełnić media społecznościowe.
Zwinny HR na burzliwe czasy
Podczas II Kongresu "Liderzy Jutra" zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci HR i dyrektorzy personalni rozmawiali o sprawdzonych strategiach, najlepszych praktykach, ale także i o tym, jakie działania nie będą już skuteczne i co warto zmienić przygotowując się na nadejście 2022 roku.
CFO jako lider zrównoważonego rozwoju firmy
Niezależnie od branży czy modelu biznesowego firmy zrównoważony rozwój będzie jednym z głównych czynników jej sukcesu w przyszłości. To wyzwanie dla działów finansowych, które nie są jeszcze do tego odpowiednio przygotowane.
LIDERZY JUTRA – oto laureaci drugiej edycji konkursu!
"Liderzy Jutra" to projekt, którego głównym zadaniem jest odnalezienie i wyróżnienie mistrzów i bohaterów polskiego biznesu. Ludzi, którzy już dziś inspirują i pokazują nam, jak prowadzić firmy gotowe na wszystko, co przyniesie niepewna i zmienna przyszłość. Oto laureaci drugiej edycji tego konkursu!
Buduj świadomie swoją karierę w IT! Zapraszamy na 3. edycję Dnia Kariery Kobiety w IT
Dzień Kariery Kobiety w IT to wyjątkowa konferencja online dla kobiet, które interesują się branżą IT lub już w niej pracują i chcą świadomie kierować swoją karierą zawodową. Nad imprezą objęliśmy patronat.
Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?
Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%.
Co powstrzymuje firmy przed cyfryzacją?
Brak umiejętności technicznych (27%), opór przed zmianą funkcjonowania organizacji (26%) i brak strategii cyfryzacji (23%) to główne powody powstrzymujące europejskie firmy przed digitalizacji ich biznesu.