Najnowsze
Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta
W jaki sposób postępować, aby skutecznie podnieść skłonność klienta do polecenia produktu lub usługi rodzinie i znajomym?
Michał Ciemiński: Zrozumienie oczekiwań klienta ma krytyczne znaczenie
Firma Trans Global powinna przede wszystkim obiektywnie zdiagnozować potrzeby i oczekiwania klienta.
Janusz Anioł: Pozyskanie klienta to dopiero połowa sukcesu
Duże kontrakty wymagają bardzo rzetelnego przygotowania wszystkich zainteresowanych stron.
Gdy oczekiwania klienta i dostawcy się rozmijają
Nasi eksperci radzą, jak zarządzać zakresem usług, by utrzymać zdrowe relacje z klientem.
Jerzy Kalinowski: Patowe sytuacje nie są zazwyczaj efektem jednego błędu
Problemy ludzkości spowodował człowiek, więc mogą one być przez człowieka rozwiązane.
Rady nie zajmują się zagrożeniami cyfrowym
Dlaczego członkowie rad nadzorczych nie uwzględniają kwestii bezpieczeństwa informatycznego firmy w porządku obrad?
W Sii najważniejsi są ludzie – eksperci IT wartością outsourcingu
Misją Sii jest hasło: Power People, czyli identyfikowanie i promowanie najlepszych pracowników.
Wyrwałem się z objęć wypalenia zawodowego
Polski przedsiębiorca Andrzej Jeznach opowiada o tym, jak zdołał się podnieść po porażce.
Outsourcing pod presją algorytmów
Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.
Sprzedaż dobrze zaprojektowana
Ogólna prawda o biznesie, która sprawdza się na całym świecie, mówi, że niezwykle trudno jest robić coś w dłuższej perspektywie we właściwy sposób, nie mając strategii.