Najnowsze
Cyfrowe kompetencje firm
Czym jest Digital IQ? Dlaczego to temat ważny także dla twojej firmy?
Oprogramowanie na miarę liderów
Liderzy, którzy chcą dominować na rynku, nie powinni tracić cennego czasu na zadania niezwiązane z podstawową działalnością przedsiębiorstwa.
Krzesimir Dębski: nie popadam w rutynę
Jak stworzyć skuteczny, gotowy na wszystko zespół?
Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze
Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Opowiada o tym Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media.
Nie zmieniaj się dla świętego spokoju
Zdefiniowanie docelowej grupy klientów stanowi jedno z najważniejszych strategicznych wyzwań, z jakimi mierzy się każda firma.
Wśród płotek i wielorybów
Menedżerowie kancelarii prawno-księgowej zastanawiają się, czy kierować ofertę do mniejszych klientów korzystających z prostszych usług, czy raczej do większych firm --- trudniejszych do pozyskania, ale dających szansę na wzrost rentowności.
Potrzebna jest chłodna analiza własnych zasobów
Decyzja o wyborze grupy docelowej jest typowym wyzwaniem, na które trafia wiele przedsiębiorstw B2B, niezależnie od specjalizacji i branży, w jakiej działają.
Wyższy poziom bezpieczeństwa
Dowiedz się, jakie podejście pozwoliło szwedzkiemu deweloperowi na zamknięcie minionego roku rekordowymi wynikami.
Kluczem jest lokalizacja
Chociaż całkowity zasób powierzchni biurowej w Warszawie i innych dużych miastach w Polsce wygląda imponująco, to nie można mówić o nadpodaży.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?