Najnowsze
Ruszyły zapisy na 19. edycję programu rozwojowego dla menedżerów
Zarządzanie zespołem, działania strategiczne, komunikacja i realizacja celów - to tylko niektóre tematy poruszane podczas sesji programu organizowanego przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska”.
Daniel L. Shapiro. Negocjacje to jego powołanie
Podróżuje po całym świecie, by rozwiązywać konflikty biznesowe, polityczne, a nawet rodzinne. Kim jest Daniel L. Shapiro, który już w maju odwiedzi Polskę?
5 kluczowych obszarów cyfrowej transformacji
Rozpoczynając projekt transformacji cyfrowej firmy, trzeba przyjąć plan działań. Ale od czego zacząć? W jakich kategoriach należy rozpatrywać konieczność zmian?
Kierunki rozwoju zwiększające efektywność opieki zdrowotnej
Poznaj 9 ważnych kierunków rozwoju mających znaczenie dla efektywnego funkcjonowania ochrony zdrowia.
Paweł Soluch: Myślenie "out of the box" ma swoje korzenie w Polsce
Wytrwałość i konsekwencja to warunki powodzenia biznesu - w kolejnej odsłonie cyklu Spotkania mniej formalne rozmawiamy z Pawłem Soluchem, współzałożycielem i prezesem zarządu firmy Neuro Device Group.
Znamy już ekspertów programu Elite Leadership 2018
Negocjacje na szczycie, kultura organizacyjna 4.0, neuroprzywództwo i zwycięskie innowacje to tematy przewodnie najbliższej edycji ELP.
Zarządzanie wizerunkiem cenowym w handlu detalicznym
W ostatnich latach przesycenie rynkowe stało się wyzwaniem dla przedsiębiorstw z branży detalicznej. Jedynie nieznacznej liczbie firm udało się wykorzystać najsilniejszą dźwignię zysku, czyli cenę, która jest integralnie związana z wizerunkiem cenowym.
Siła w różnorodności. CEO DHL Express zdradza receptę na wysokie zaangażowanie pracowników
Ken Allen zdradza tajniki roli HR w DHL Express, opowiada o inicjatywach pracowniczych i inwestowaniu w ludzi.
Sztuka inwestowania w sztukę
Inwestowanie w dzieła sztuki i inne przedmioty kolekcjonerskie staje się coraz bardziej popularne, i to nie tylko wśród najzamożniejszych. Poznaj wszystkie zalety tej formy lokowania kapitału.
Skuteczna komunikacja z klientem mobilnym przez stronę internetową
W ciągu zaledwie dekady przeżyliśmy rewolucję o niespotykanej wcześniej skali. Chcąc trafić do klienta, powinniśmy nadążać za najnowszymi trendami.