Najnowsze
5 trendów, które musi znać każdy innowacyjny lider
Analitycy Gartnera wskazali kluczowe trendy w technologiach, które warto uważnie obserwować. Niektóre z nich mogą być zaskoczeniem.
Dlaczego przyszłe innowacje nie będą opracowywane (wyłącznie) w otwartym modelu
Współpraca z zewnętrznym partnerem nad wdrożeniem innowacji nie zawsze zapewnia firmie przewagę konkurencyjną. Taką działalność powinny równoważyć wewnętrzne inicjatywy.
Gary Pisano: DNA trwałej innowacyjności
Zdaniem Gary’ego Pisano, profesora Uniwersytetu Harvarda, zamiast poddawać się procesowi twórczej destrukcji, uznane firmy mogą przestawić się na twórcze budowanie. Wywiad przeprowadziła Karen Christensen.
Era handlu połączonego
Podczas kryzysu e-commerce zyskało nowych klientów. Ostatnim bastionem handlu tradycyjnego pozostaje branża spożywcza.
Zwinna transformacja cyfrowa – jak ją zorganizować, by w trakcie zmiany firma nie straciła impetu?
Coraz więcej firm ma świadomość, że bez wykorzystania technologii cyfrowych nie będą w stanie zwiększyć efektywności i konkurencyjności swojego modelu biznesowego.
Pewna wiedza na niepewne czasy, czyli szósty raport Salesforce
Narracje marketingowe które jeszcze pół roku temu dominowały na rynku stały się nieaktualne. Epidemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy wszystko przemyśleć na nowo. Także strategie marketingowe. Nowy raport Salesforce wskazuje kierunek zmian.
Rafał Sonik: Biznesowy Rajd Dakar
„To, jak sobie radzimy z ekstremalnymi sytuacjami, zależy od naszego charakteru, determinacji i uczciwości. Jeżeli mamy solidne fundamenty, kryzys nas wzmocni”. Z Rafałem Sonikiem, przedsiębiorcą, sportowcem i filantropem, rozmawia Joanna Koprowska.
Czy myślisz czasem o myśleniu?
Jedną z cech, która różni homo sapiens od innych gatunków jest jego zdolność do myślenia o… swoim myśleniu. Ile prawdy kryje się w tym stwierdzeniu, gdy rozłożymy je na czynniki pierwsze? Poznaj powody, dla których warto inwestować w uczenie się efektywnego myślenia.
Kiedy skalowanie jest kwestią ratowania życia
16 marca 2020 roku o godzinie 21.26 otrzymałem pilny e-mail od mojego przyjaciela DJ Patila. Pisał do mnie z kalifornijskiego centrum dowodzenia kryzysowego. Chciał walczyć z COVID-19 w najlepszy znany mu sposób – za pomocą danych.
Komunikacja w firmie - dlaczego warto z nią eksperymentować?
Zbyt często zapominamy o potencjalne drzemiącym w dobrze przemyślanej komunikacji z klientami i pracownikami. Czasami wystarczy jeden eksperyment, by diametralnie zwiększyć skuteczność naszych przekazów.