Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Kultura organizacyjna
Energia zmotywowanych pracowników
Kompetencje przywódcze

Energia zmotywowanych pracowników

Pytanie, które męczy zarówno młodych absolwentów, jak i prezesów: jak mieć siłę i zapał do pracy, osiągnąć sukces i pozostać szczęśliwym człowiekiem? „Pracuj mniej – a będziesz szczęśliwy i do tego osiągniesz lepsze wyniki” – oto rada, którą każdy chciałby w odpowiedzi na takie pytanie usłyszeć i usłyszy – od konsultantów i ekspertów. Czy po takich konsultacjach menedżer może bez wyrzutów sumienia zagrać […]

Dariusz Kraszewski
1 listopada 2003
Komunikacja: niedoceniana broń w zarządzaniu zmianą
Kompetencje przywódcze

Komunikacja: niedoceniana broń w zarządzaniu zmianą

Spowolnienie w gospodarce i konieczność przygotowania się na konkurencję ze strony firm unijnych powodują, że polscy menedżerowie muszą ciągle inspirować swoich pracowników do zmian.Większość menedżerów zgadza się, że najlepszym sposobem na to jest dialog z pracownikami. Niewielu jednak osiąga dzięki niemu pożądane efekty. Wieloletni napływ do Polski zachodnich inwestorów i zachodnich standardów zarządzania zrobiły swoje. Dziś niewielu polskich menedżerów […]

Wojciech Kurda Roman Rostek Bogdan Dąbrowski
1 listopada 2003
Co tłumi kreatywność w naszej firmie? Jak to zmienić?
INNOWACJE

Co tłumi kreatywność w naszej firmie? Jak to zmienić?

Nawet najlepsza firma nie może spoczywać na laurach. To, co zapewniało jej sukces wczoraj, nie gwarantuje go w przyszłości, konieczne są więc ciągłe zmiany. Co robić jednak, gdy załoga opiera się jakimkolwiek innowacjom, a kierownictwo zwalcza kreatywne jednostki? Praktycznie co drugi artykuł w światowej prasie biznesowej bezpośrednio lub pośrednio dotyka kwestii zwiększającego się tempa zmian we współczesnej gospodarce. […]

Witold Jankowski
1 września 2003
Po pierwsze, nie przeszkadzaj myśleć
INNOWACJE

Po pierwsze, nie przeszkadzaj myśleć

Najlepsze pomysły w firmach wykraczają poza schematy działania, a często wręcz – poza schematy poznawcze, stosowane przez większość ludzi. Kreatywność nie musi być równoznaczna z innowacyjnością – vide Japonia po II wojnie światowej, twórczo adaptująca cudze wynalazki. W tym kontekście, rady Suttona nie są aż tak zaskakujące, a zasady – dziwaczne. To atak na nasze schematy poznawcze, na nasze przekonania, […]

Stefan Lewicki
1 maja 2003

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!