Strategia
Strategie wzrostu dla branży handlu detalicznego: SPRZEDAŻ PO COVID-19
Zawirowania gospodarcze wywołane przez pandemię COVID-19 odbiły się szczególnie mocno na sektorze handlu detalicznego. Wprowadzane, znoszone i ponownie ogłaszane lockdowny, a także obowiązujący reżim sanitarny w sklepach, doprowadziły wiele firm z tej branży do granic wytrzymałości, jednocześnie przyspieszając erę dominacji zakupów online.
Chcesz mieć lojalnych i wiernych klientów? Przestaw firmę na model subskrypcyjny
Model subskrypcyjny, zwany też abonamentem lub prenumeratą, kojarzy się najczęściej z serwisami muzycznymi, wideo na życzenie albo usługą hostingu. Dziś jednak w formie subskrypcji sprzedaje się znacznie więcej usług i produktów, nieraz w bardzo różnych branżach.
Agnieszka Walczyńska: Sama znajomość wspólnych celów nie wystarczy
Michał Gadziejski nie będzie w stanie zrewolucjonizować struktur sprzedaży AEiS Group, jeśli nie zadba o relacje działu sprzedaży z pozostałymi komórkami w firmie.
Zakupy w outsourcingu
Gdy zarząd Grupy Danfoss położył nacisk na wyeliminowanie organizacyjnej złożoności, przed szczególnie trudnym wyzwaniem stanął dział zakupów współpracujący z olbrzymią liczbą kooperantów.
Michał Gembal: warto rozważyć dywersyfikację oferty
Podstawą sukcesu każdego biznesu jest uważne słuchanie klientów i dokładne określenie ich potrzeb oraz wyzwań, przed jakimi stają.
Jakub Kogut: nowa oferta wartości jest bardziej rozbudowana
Na pierwszy rzut oka trudno mieć wątpliwości co do tego, że warto odstąpić od nowej strategii sprzedaży w firmie Taurus, polegającej wyłącznie na sprzedaży subskrypcji.
Różnice w postrzeganiu luksusu w Polsce i na świecie
Polacy kupując dobra luksusowe inaczej postrzegają ich funkcjonalny, emocjonalny, estetyczny, etyczny i społeczny wymiar. Poznaj wyniki najnowszych badań.
Jak wejść na rynek odległy kulturowo
Dubaj, choć odległy geograficznie i kulturowo, może okazać się wielką szansą dla polskiej firmy Hebert.
Michał Ciemiński: Zrozumienie oczekiwań klienta ma krytyczne znaczenie
Firma Trans Global powinna przede wszystkim obiektywnie zdiagnozować potrzeby i oczekiwania klienta.
Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność
Wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel.
Po nowe pomysły do dostawców
Na styku dostawców i odbiorców istnieje duży potencjał do wspólnego wypracowywania nowych rozwiązań.
Janusz Diemko: Firma powinna poszukać oszczędności w optymalizacji posiadanych zasobów
Dzięki obecności w obu segmentach rynku OS Card posiada zdywersyfikowaną ofertę, czym ogranicza ryzyko uzależnienia się od niewielkiej grupy klientów.
Piotr Rykaczewski: Należy zredukować koszty w obszarze obsługi małych sklepów
Firma OS Card działa na dwóch rynkach, które znajdują się na odmiennych etapach rozwoju.
Agnieszka Węglarz: Analiza trendów w otoczeniu gospodarczym
Przedsiębiorstwo, które opuści jeden z segmentów rynku, może w szybkim tempie uzyskać oszczędności dzięki redukcji kosztów obsługi jednej z grup klientów.
Czy warto trzymać dwie sroki za ogon?
Aby dotrzeć z produktami i usługami do jak najszerszej grupy klientów, przedsiębiorstwa wykorzystują różne kanały sprzedaży i dostosowują do nich modele biznesowe.