Nowe technologie
Transformacyjna moc rekomendacji
Silniki rekomendacji rewolucjonizują sposoby robienia zakupów przez klientów i wykonywania zadań przez pracowników.
Silniki rekomendacji napędzają rewolucję w sieci
Jesteśmy od nich coraz bardziej zależni i coraz bardziej na nich polegamy. Mowa o mechanizmach rekomendacji. O ich fenomenie opowiada Michael Schrage, profesor MIT Sloan School of Management i autor książki Silniki rekomendacji, której polska wersja niebawem ukaże się staraniem ICAN Institute.
Jak kryzys przyspieszył przejście na model omnichannel
Coraz więcej detalistów prowadzi zaawansowaną transformację cyfrową, kładąc rosnący nacisk na cyfrowe kanały sprzedaży i spójne doświadczenie klientów. Epidemia i związane z nią ograniczenia znacząco przyspieszyły te procesy. Zjawisko to analizujemy na przykładzie firmy CCC, polskiego producenta, dystrybutora i sprzedawcy obuwia, działającego na 29 rynkach.
Otwarta droga do przełomu
Wykorzystywanie najnowszych technologii, bazowanie na danych, automatyzacja, cyfryzacja i niezwykła innowacyjność – już choćby tych kilka powodów czyni z Frisco.pl inspirujący przykład modelu biznesowego, który warto lepiej poznać. Najciekawsze wydaje się jednak co innego – otwarte podejście do współpracy z innymi firmami na zyskującym coraz większą popularność rynku e-grocery. Współpracy, która w wielu kwestiach okazuje się korzystniejsza od bezpardonowej rywalizacji.
Rosnący biznes e-commerce
Choć każda firma z branży e-commerce życzy sobie możliwie największych wzrostów, paradoksalnie nie zawsze idzie to w parze ze świadomością wszystkich wyzwań z tym związanych.