Sprzedaż
Czego polscy e-handlowcy mogą nauczyć się od chińczyków?
Wzrost chińskiego e-commerce wyznacza nowe standardy w globalnym handlu elektronicznym. Od dynamicznego rozwoju i innowacji technologicznych po efektywne strategie marketingowe – Polska może skorzystać z doświadczeń takich gigantów jak Alibaba czy JD.com.
W jaki sposób e-commerce skorzysta na generatywnej sztucznej inteligencji
Recesja, rosnące koszty, zakłócenia w łańcuchach dostaw – ostatni rok był wyjątkowo ciężki dla e-commerce. Na szczęście przyniósł również narzędzia, które umożliwiają stawienie czoła trudnościom. Z perspektywy firmy IT zauważamy, że generatywna sztuczna inteligencja otwiera nowy rozdział w rozwoju e-commerce i oferuje możliwości, które dotąd były poza naszym zasięgiem.
Logistyka jako klucz do międzynarodowego sukcesu firm e-commerce
Każdy krok ku ekspansji wymaga strategicznego podejścia i solidnego planu. Aby odnieść międzynarodowy sukces, nie wystarczy tylko dobra strategia marketingowa czy doskonałe produkty. Konieczne jest również ścisłe partnerstwo z firmami logistycznymi, które nie tylko dostarczą produkty na czas, ale także będą partnerem w rozwoju.
W jaki sposób e-sklepy mogą zmniejszyć liczbę zwrotów
Z badań wynika, że liczba zwrotów zakupionych przez internet produktów maleje, jeśli klienci otrzymują je w ramach jednej zbiorczej dostawy.
Które marki mogą przyciągnąć klientów z powrotem do sklepów
Nowe badania pokazują, że konsumenci, którzy z daną marką kojarzą bogactwo kulturowe, wolą zakupy w sklepie niż w internecie.
Nasz raport: Polski e-commerce w rozkwicie
Każdy nowy trend pojawiający się w sektorze handlu elektronicznego ma na celu zaspokojenie potrzeb kupujących niemalże w trybie natychmiastowym. Polscy sprzedawcy dostosowują się do tych oczekiwań, dzięki czemu branża e-commerce w kraju wciąż rośnie.
Jak skutecznie sprzedawać w internecie?
Narzędzia komunikacji cyfrowej wspierające proces sprzedażowy.
E-commerce potrzebuje identyfikatorów
Zaledwie jedno pokolenie temu większość ludzi kupowała wszystkie lub prawie wszystkie potrzebne produkty od lokalnych sprzedawców. Na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku pojawiły się jednak pierwsze strony internetowe, a wraz z nimi rozpoczęła się rewolucja związana z e-commerce. Ostatnie lata to już prawdziwy wybuch popularności zakupów dokonywanych w sieci, a to wymaga narzędzi, które pomogą opanować ten żywioł.
Sprzedaż staje się jeszcze bardziej cyfrowa
W e-commerce będzie mniej efekciarstwa, a więcej efektywności. Zamiast kusić swoich klientów darmowymi zwrotami zakupionych produktów, sprzedawcy będą inwestować w rozwiązania, które poprawią wydajność ich pracy.