Nowe technologie
Kto skorzysta na Marketing Automation?
Wbrew pozorom beneficjentami systemów automatyzujących działania marketingowe nie są wyłącznie marketerzy.
Marketing Automation – odpowiedź na wymuszoną cyfrową rewolucję
Dlaczego Marketing Automation musi uzupełnić systemy CRM?
Technologiczne wsparcie procesów logistycznych i magazynowych
Rynek i rozwój produktów do wsparcia procesów logistycznych i magazynowych w przedsiębiorstwie.
Martechowe abecadło, czyli jak technologia zmienia marketing
Podczas jednej minuty wysyłanych jest 188 milionów e-maili, pobieranych 390 tysięcy aplikacji oraz zadanych 3,8 miliona zapytań w wyszukiwarce Google. Czy marketing może odnaleźć się w świecie tak wielkich liczb? Tak, pod warunkiem że sięgnie po nowe technologie i z marketingu tradycyjnego przeobrazi się w martech.
Epidemia i praca zdalna. Z jakich narzędzi wirtualnych warto skorzystać?
Dla wielu firm praca zdalna stała się jedynym wyjściem i szansą na przetrwanie trudnych czasów.
Ważny komunikat dotyczący II Kongresu MIT Sloan Management Review Polska
Kongres odbędzie się w nowej, cyfrowej formule! Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zmian w organizacji wydarzenia.
Gdzie są te roboty?
Lęk przed automatyzacją odwraca uwagę od prawdziwego problemu: niedostatku pracowników fizycznych.
Jedyny kierunek to skok w przyszłość
O maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych poprzez zachęcanie do innowacji informatycznych opowiada prof. Carlota Perez, zajmująca się społeczno-ekonomicznymi skutkami dużych zmian technicznych
Firma w świecie bez gotówki
Polacy coraz chętniej obywają się bez gotówki. Popularność transakcji bezgotówkowych rośnie z roku na rok, w przeciwieństwie chociażby do liczby wypłat w bankomatach. Jak dopasować do tego trendu swoją firmę?
Technologia pomaga w walce… z nadmiarem technologii
Jak pisał Łukasz Najder: z surfowaniem po sieci jest jak z otwartą paczką z czipsami – rozprasza, wciąga i nie można przestać. Jak sobie poradzić z rozproszeniem cyfrowym spowodowanym przez technologie?
Transformacja chmurowa poprzez Cloud Center of Excellence
W jaki sposób przeprowadzić w przedsiębiorstwie transformację chmurową? Czy lider takiej zmiany powinien wywodzić się z biznesu, a może działu IT? – na te i inne pytania odpowiada Tomasz Stachlewski, CEE Senior Solutions Architecture Manager w Amazon Web Services (AWS). Rozmawia Paulina Kostro.
Europa Środkowa przyciąga inwestorów
W Europie Środkowej przybywa technologicznych jednorożców. Wśród najwyżej wycenianych znalazły się również rodzime spółki, m.in. Allegro czy CD Projekt Red. Poziom inwestycji private equity w Europie Środkowej osiągnął wartość aż 2,8 mld dolarów, z czego 32% środków trafiło do Polski!
Nowe technologie wymagają rzadkich surowców. Problem narasta
Wydobycie surowców potrzebnych do produkcji akumulatorów, paneli fotowoltaicznych oraz wielu innych urządzeń i podzespołów elektronicznych musi radykalnie wzrosnąć – to warunek rozwoju i popularyzacji wielu nowych technologii. Niestety, po drodze pojawiają się jeszcze kwestie geopolityczne.
Soczewki z rozszerzoną rzeczywistością – Mojo Lens
Mojo Lens to soczewki kontaktowe wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Bo okulary do AR lub VR są takie zwyczajne…
Najpopularniejsza aplikacja mobilna w 2020 roku
CZY WIESZ, ŻE: w 2019 roku aplikacje mobilne pobrane zostały 115 miliardów razy? Ale ciekawszy jest inny trend – na podium pojawił się nowy lider.
Technologie biznesowe – prognoza na 2020 rok
Jak co roku firma Forrester opublikowała prognozy dotyczące technologii biznesowych. Wybraliśmy te, na które naszym zdaniem warto zwrócić największą uwagę.
Rzeczywistość poszerzona – przygotuj na nią swoją firmę
Rzeczywistość poszerzona (extended reality – XR) obejmuje między innymi VR i AR. Ta technologia zmienia świat i będzie stosowana w różnych branżach. Dlatego liderzy muszą już dziś przygotować strategię postępowania wobec zagrożeń związanych z jej wdrażaniem.
Konteneryzacja – dlaczego stała się nieodzownym elementem transformacji cyfrowej?
To co jeszcze do niedawna było tylko modnym hasłem, dziś jest biznesową koniecznością.
Cyfrowe serum prawdy. Co mówią o nas dane?
Dane z wyszukiwarki Google mówią prawdę, którą ukrywamy w ankietach. Jak wielka prawda o big data rewolucjonizuje myślenie o zachowaniu konsumentów?
Kobiety traktują technologie z większym sceptycyzmem niż mężczyźni
CZY WIESZ, ŻE: im niższy wiek badanych osób, tym pesymistyczniej oceniają one wpływ nowych technologii na społeczeństwo.