Paweł Górecki
Redaktor MIT Sloan Management Review Polska
Lato 2022 – nowy numer „MIT Sloan Management Review Polska”
Jak spełnić nowe oczekiwania odbiorców twoich produktów?
Kim dzisiaj jest twój klient i czego potrzebuje?
Każda firma powinna dziś odpowiedzieć sobie na tytułowe pytanie, nawet jeśli jeszcze niedawno znała odpowiedź. Nowa rzeczywistość zmieniła bowiem preferencje konsumentów. Jest czasem testu lojalności względem marek. To, czy firmy go zdadzą, zależy od umiejętności budowania zaufania, podejścia do personalizacji oraz jakości doświadczeń digital first, a także od wyznawanych przez nie wartości.
Nie pozwól, by klient cię zwolnił
W firmie jest tylko jeden szef. Jest nim klient. I może zwolnić każdego, włącznie z prezesem zarządu, po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej – twierdził Sam Walton, amerykański przedsiębiorca, założyciel między innymi sieci Walmart.
„Zielony” biznes – 5 inspiracji na majówkę
Współczesny biznes coraz częściej w wymiarze technologicznym i operacyjnym koncentruje się na rozwiązaniach ekologicznych. Przypominamy pięć tekstów pokazujących, dlaczego to ważne.
Silna marka – 5 inspiracji dla liderów
Silna marka to lojalność klientów i większa wytrzymałość w obliczu niepewności oraz kryzysów. Przypominamy pięć tekstów, które pokazują, jak o nią zadbać.
Etyczny wymiar biznesu – 5 świątecznych inspiracji dla liderów
Dobry biznes zarabia, ale jest też pozytywnie oceniany w wymiarze etycznym. Na święta przypominamy pięć tekstów pokazujących, dlaczego to ważne.
Algorytmy w twoim biznesie – 5 inspiracji dla liderów
Algorytmy są coraz powszechniej wykorzystywane przez współczesny biznes. Przypominamy pięć tekstów pokazujących korzyści i zagrożenia związane z tym trendem.