Najnowsze
Edyta Żenczykowska: Nowoczesne technologie otwierają nowy wymiar współpracy
Portale partnerskie to rozwiązania, które moglibyśmy z powodzeniem nazwać zewnętrznymi CRM-ami.
Grzegorz Mikulski: Około połowy projektów informatycznych nie udaje się zrealizować
Przyczyną tego jest istotne przekroczenie budżetu lub harmonogramu oraz niedostarczenie istotnych funkcji.
Maciej Dakowicz: personalizacja to najważniejsze wyzwanie
Firmy muszą dziś budować osobistą relację ze swoimi klientami, a technologia powinna im to ułatwiać – przekonuje ekspert firmy Deloitte.
Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing
5 września 2017 r. po raz pierwszy w Polsce swoją wiedzą podzielił się dr Byron Sharp - prekursor marketingu bazującego na dowodach.
Drukuj mądrze
Technologia i digitalizacja zmieniają dzisiejsze biura, ale zadrukowany papier jest w nich wciąż wszechobecny. Dzięki kilku prostym krokom można przeprowadzić optymalizację wydruku i osiągnąć zauważalne oszczędności.
Bezzałogowy biznes
Początkowo były dość drogimi zabawkami, z czasem stały się sprzętem do prowadzenia poważnego biznesu.
Robert Bednarski: Lajki to za mało
Pojedyncze wskaźniki nie mogą służyć ocenie całych kampanii, a zwłaszcza ich wartości biznesowej.
Rynek wymusza zmiany w pracy działów HR
Nowe wyzwania oznaczają dla wielu działów HR konieczność skorygowania kierunków działania i skierowania uwagi na wyzwania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
Bądź zwinny albo zgiń
Firmy logistyczne muszą obserwować otoczenie, być elastyczne i gotowe do wdrażania nowych rozwiązań.
Rodzimy fintech kreuje zmiany o światowym zasięgu
Polski fintech poprzez digitalizację zmienił całkowicie formułę usługi leasingowej w aspekcie produktowym, operacyjnym i dystrybucyjnym.