Trudne rozmowy
Nikt nie rodzi się z naturalnym talentem do prowadzenia trudnych rozmów. Nikt też takich rozmów szczególnie nie lubi. Jednak każdy je przeprowadza. Jeśli na koniec dnia zazdrościsz innym umiejętności rozmawiania na kłopotliwe tematy – mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Tego naprawdę można się nauczyć!
Pokaż więcejTe trzy historie zabierz na rozmowę kwalifikacyjną
Podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą nie ma chyba nic bardziej stresującego niż pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie. I to tak wielką, że ugięłyby się pod nami kolana, gdyby nie to, że właśnie siedzimy na krześle...
Jak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?
Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.
Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?
Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom.
Żelazne zasady efektywnych negocjacji
Negocjacje to w biznesie sprawa kluczowa, sztuka, której opanowanie do perfekcji doprowadziło niejednego przedsiębiorcę na szczyt i pomogło osiągnąć sukces. Jak zwycięsko pertraktować z innymi?
Nieuświadomione narzędzie zarządcze
Umiejętność formułowania pytań należy do podstawowych kompetencji menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji. Dzięki informacjom zawartym w odpowiedziach mogą odpowiednio sterować zespołami, a także motywować je do osiągania celów.
Jak zarządzać… swoim szefem?
Staż, zasługi, postępowanie zgodnie z obowiązującymi regulacjami, relacje, wpływy – wszystko to buduje pozycję zarządzających, prowadząc ich wielokrotnie na szczyt.
Czy warto czytać kolejną książkę o negocjacjach? [RECENZJA]
Negocjacje to temat nieco oklepany. Wydawać by się mogło, że w tej kwestii nie można nic nowego ani powiedzieć, ani napisać.
Rozmowa sprzedażowa: 3 zasady w drodze do sukcesu
Dobry produkt i relacje z klientem nie wystarczą dziś, by zdobywać zamówienia.
6 wskazówek, które pomogą ci poradzić sobie z zazdrością
Niezależnie od tego, jak bardzo staramy się temu zaprzeczyć, każdy z nas kiedyś doświadczył zazdrości w pracy.
Od panaceum do perpetuum mobile
To niepraktyczne; Nikt w firmie nie będzie chciał Pani słuchać; A to istnieje w ogóle jakaś teoria komunikacji? Myślałem, że komunikacja to po prostu komunikacja – te i inne stwierdzenia na temat komunikacji możesz usłyszeć na co dzień.
Kiedy i jak rozmawiać o podwyżce?
Dziś o tym, jak w dużych organizacjach rozmawiać o pieniądzach. Temat niełatwy, bo bytowy, a byt człowieka zawsze wywołuje dużo emocji – i słusznie.
Awans czy zesłanie?
Czy niechęć do firmowych "gierek" wystarczy, aby szefowie koncernu powierzyli naszemu bohaterowi stanowisko dyrektora polskiego oddziału?