Strategia
Lekcja komunikacji: Jak skutecznie zaangażować ludzi w reskilling
Jak liderzy mogą mówić o programach przekwalifikowania, aby zmotywować ludzi do działania? Skorzystaj z poniższych porad, które są wynikiem eksperymentu przeprowadzonego w Vodafone.
Dyskutuj, by stworzyć lepszą strategię
Formalne procesy, konstruktywna debata i logiczny rygor są kluczowymi elementami konsekwentnego tworzenia doskonałych strategii.
Komunikacja ponad wszystko. Jak budować wizerunek w czasie kryzysu?
Kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa COVID-19 to dla przedsiębiorców czas trudnych decyzji. Pochopne, niewłaściwe decyzje, wsparte niewłaściwą komunikacją, to gotowa recepta na wizerunkową katastrofę. Jak tego uniknąć?
Technologie społeczne. Nadszedł czas na odnowienie kontaktów
Obecny kryzys daje okazję, aby odnowić relacje z tymi, z którymi straciliśmy kontakt lub którzy są fizycznie odlegli.
Nadszedł czas IoT
Komunikacja między urządzeniami, którą zapewnia Internet Rzeczy, już znajduje swoje zastosowanie w przemyśle. IoT wpłynie nie tylko na redukcję kosztów, ale i poprawę procesów biznesowych.
Foresight strategiczny. Dlaczego warto przenieść swoją firmę w przyszłość?
Dlaczego wybieganie myślami o 5–15 lat naprzód może już dzisiaj pomóc ci w podejmowaniu lepszych decyzji?
Biuro: twoje nowe narzędzie
Biuro to nie tylko przestrzeń, w której pracujemy. Rozplanowanie budynku, zagospodarowanie powierzchni, ergonomia i estetyka to faktycznie narzędzia do zarządzania organizacją.
Czy polityczne fake newsy to dobry biznes?
Posługiwanie się fake newsami może przynieść realną korzyść polityczną – pokazały to chociażby ostatnie eurowybory. Zarazem na produkcji fałszywych informacji można nieźle zarobić. Kto najbardziej korzysta z promocji śmieciowego kontentu?
Cyfrowa transformacja nie uda się bez komunikacji
Skuteczna komunikacja jest jednym z podstawowych warunków powodzenia procesu digitalizacji. Dowiedz się, jak informować pracowników o cyfrowych zmianach.