Prowadzenie firmy
Łańcuchy dostaw muszą być zautomatyzowane
Jedną z konsekwencji pandemii Covid-19 było zerwanie łańcuchów dostaw. Aby się to nie powtórzyło, trzeba postawić na optymalne wykorzystanie sztucznej inteligencji i powszechną automatyzację procesów.
Zalety samowystarczalnej produkcji
W sytuacji, w której pandemia odsłania słabości globalnych łańcuchów dostaw, nową drogę wskazują cyfrowe technologie produkcyjne.
Scenariusze ratowania łańcuchów dostaw
Pandemia koronawirusa ujawniła konieczność usprawnienia powolnie dotychczas reagujących łańcuchów dostaw. Wykorzystując dane i współpracując z partnerami nad planowaniem scenariuszy, firmy będą mogły łatwiej dostosować się do wymogów nowej rzeczywistości.
Koboty. Konieczność czy luksus?
Roboty współpracujące, zwane też kobotami, są coraz popularniejsze. Zmiany gospodarcze i społeczne pokazały, że stają się niezbędne. Dobitnie pokazała to pandemia i Brexit.
Automatyzacja produkcji sposobem na kryzys
Firma z branży spożywczej musi ograniczyć produkcję z powodu pandemii. Zarząd zastanawia się, w jaki sposób dzięki robotyzacji i automatyzacji wyjść z sytuacji kryzysowej i zabezpieczyć się na przyszłość.
Bezpłatne usługi dla przedsiębiorstw w czasie pandemii
Epidemia koronawirusa wywołała ogromne zamieszanie w funkcjonowaniu firm. Część z nich została zmuszona do ograniczenia działania lub poważnych zmian w zasadach funkcjonowania
Cyfryzacja i Przemysł 4.0. Jak wskazać w nich miejsce dla ludzi?
Wydaje się, że kolejne rewolucje coraz mocniej ograniczają rolę człowieka w przemyśle. Ludzie stają się intruzami w niektórych nowoczesnych procesach.
Robotyzacja = ogromne zwolnienia w przemyśle samochodowym
CZY WIESZ, ŻE: skutkiem ubocznym popularności samochodów elektrycznych może być tzw. carmageddon, czyli potężne zwolnienia w branży motoryzacyjnej.
Praca przyszłości wymaga nauki przez całe życie
Nowe technologie zmieniają oblicze współczesnego rynku pracy, a co za tym idzie – i kompetencji, które będą na nim wymagane. Konieczne okazuje się posiadanie nie tylko umiejętności cyfrowych…
Przemysł 4.0 – jak wystartować?
Transformacja sektora produkcji i wdrożenie założeń Przemysłu 4.0 wymagają od zarządu odpowiedzi na szereg pytań o znaczeniu strategicznym.
Klucze do cyfrowego świata
Adobe, wytrawny gracz z Doliny Krzemowej, przeszedł przemianę. Rozszerzył źródła przychodów i zwiększył udział w rynku. A wszystko dzięki przyjęciu technologii, które mogły firmę z tego rynku wypchnąć. Paul Michelman rozmawia z prezesem Adobe Shantanu Narayenem.
Uniwersalna indywidualność
Przemysł 4.0 promuje indywidualne podejście na masową skalę. Firmy, które wdrażają założenia czwartej rewolucji przemysłowej w swoje procesy, są w stanie produkować nowatorskie rozwiązania, dostosowane do potrzeb konkretnych klientów.