Prowadzenie firmy
Im więcej ofiarujesz, tym więcej zarabiasz
Odpowiednio przemyślane wpłaty na cele charytatywne mogą pełnić funkcje marketingowe. Zachęcają klientów do zakupów i większych wydatków.
Firmy muszą otwierać się na mikrousługi i myśleć modułowo
Organizacje mogą uczynić zarządzenie łatwiejszym dzięki wprowadzeniu modułów, mikrousług i interfejsów API.
Algorytm i szczepionka. Gdy wiedza jest lepsza niż intuicja
Algorytm wiedział o epidemii w Wuhan już 31 grudnia 2019 r. WHO poinformowało o zagrożeniu dopiero 9 stycznia 2020 r. Algorytm był więc szybszy niż ogólnoświatowa organizacja. I to właśnie algorytm może zmienić politykę szczepień i ..biznes.
Dyrektor ds. danych pilnie poszukiwany
Efektywne stosowanie analityki wymaga, aby przywództwo objął dyrektor ds. danych. Musi on być wyposażony w odpowiednie narzędzia i otrzymywać niezbędne wsparcie ze strony organizacji, aby móc realizować firmową wizję analityczną.
Zwinna transformacja cyfrowa – jak ją zorganizować, by w trakcie zmiany firma nie straciła impetu?
Coraz więcej firm ma świadomość, że bez wykorzystania technologii cyfrowych nie będą w stanie zwiększyć efektywności i konkurencyjności swojego modelu biznesowego.
TikTok jako doświadczenie
TikTok znany jest głównie wśród pokolenia Z i kojarzy się z zabawą, ale jest też najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową. Obecnie aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników. Jednak nie tylko skala TikToka sprawia, że platforma ma ogromny potencjał biznesowy.
Jaką powierzchnię można kupić na świecie za 1 milion dolarów?
CZY WIESZ, ŻE: Kupno mieszkania czy biura w Polsce – nawet w prestiżowej lokalizacji – jest relatywnie tanie.
Uber, Lime i kryzys. Dlaczego firmy oferujące przewozy i hulajnogi miejskie mają problem?
Najkrótsza historia start-upu: pomysł, rozwój, sukces (czasem gigantyczny), kryzys. Dlaczego kryzys? Czy da się go uniknąć? Jak tego dokonać? Albo konkretniej: dlaczego hulajnogi miejskie i usługi łączenia przewoźników z klientami powiązane są ostatnio z tak wieloma problemami?