Prowadzenie firmy
Efektywna praca zespołowa - 5 inspiracji dla liderów
Jak organizować dziś pracę zespołów? Przypominamy pięć popularnych tekstów, które przynoszą odpowiedź na to pytanie.
Dni bez spotkań – sposób na produktywność
Wiele organizacji wprowadza dni bez spotkań, ale znalezienie optymalnej tygodniowej równowagi wymaga namysłu.
Coworking alternatywą dla biura po pandemii
Tradycyjne biuro to już przeszłość, ale praca w domu to nie jedyna opcja na przyszłość.
Misje kosmiczne — lekcje pracy zdalnej
Skuteczne przystosowanie się do pracy w domu wymaga wypracowania nowych rutynowych czynności — podobnych do tych, które doskonalą astronauci.
Ekspert MIT ostrzega: powrót do biur to mrzonka
Od marca 2020 roku wiele firm na całym świecie pracuje zdalnie. Ponieważ pandemia – pomimo szczepień – nie odpuszcza wciąż wielu prezesów nie wie, jaki model pracy przyjąć docelowo i od kiedy. Thomas Malone, dyrektor i założyciel Centrum Kolektywnej Inteligencji MIT, w wywiadzie dla „The Washigton Post” twierdzi, iż powrót do biur to mrzonka.
Cztery rady, by rekrutacja online była efektywna
Efektywne przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych online będzie najlepszą metodą na pozyskanie talentów.
Okiem lidera - narzędzia do pracy zdalnej
Czy powszechnie dostępne narzędzia do pracy zdalnej odpowiadają na potrzeby współczesnych pracowników? Jakie wybrać, aby realizować swoje obowiązki zawodowe w sposób wydajny i rzetelny?
Praca w modelu rozproszonym- 5 najciekawszych tekstów roku
Jak utrzymywać efektywność, zaangażowanie i kulturę organizacyjną w zespołach pracujących zdalnie? Oto wybór tekstów, które w sposób kompleksowy odpowiadają na to pytanie.
Slack czy e-mail? Jak powinna wyglądać komunikacja w pracy
O śmierci e-maila mówi się od dawna. Temat wrócił przy okazji zakupu Slacka – znanej alternatywy dla tradycyjnej poczty elektronicznej – przez firmę Salesforce. Czy faktycznie e-mail odchodzi do lamusa?
Co zrobić, żeby zabłysnąć podczas wirtualnego spotkania?
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną spotkania na żywo zostały w większości odwołane, obecnie dosłownie wszyscy przechodzą na spotkania online, od organizacji biznesowych po instytucje edukacyjne, estrady, a także przestrzenie publiczne zagospodarowane przez artystów i twórców.
Komunikacja marketingowa online – jak dotrzeć do najmłodszych klientów?
Komunikacja cyfrowa to już nie wybór, a konieczność, jeśli chcesz zainteresować swoją ofertą reprezentantów pokolenia Z. Jak komunikować markę, by doceniły ją zetki?
Jak generacja Z wpłynie na cyfrową transformację firm?
Czy twoja firma jest gotowa na pokolenie Z, które wchodzi na rynek pracy? I czy będzie potrafiła wykorzystać ten potencjał na trudnej drodze do dojrzałości cyfrowej?
Jak uniknąć cyfrowych „martwych punktów”
Luka mentalnościowa prowadzi do powstania cyfrowych „martwych punktów”, o których liderzy powinni wiedzieć i których powinni unikać.
Zamiast zabijać e-mail, można go przygarnąć
Komunikacja w wielopokoleniowych zespołach jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie gdy każda generacja preferuje inne formy kontaktu.