Dawid Zaraziński
Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.
Human IT. Eksperci rozmawiają o styku IT i HR
O podobieństwach i różnicach działów IT i HR oraz o wpływie wywieranym przez postęp technologiczny na kulturę organizacyjną i pozycję lidera mówili goście debaty otwierającej 3 sezon think tanku „How To do IT”.
Polski biznes chce cyfrowej transformacji, ale wskazuje na 5 kluczowych przeszkód
Jedynie 5% firm można nazwać liderami transformacji cyfrowej, wynika z badania przeprowadzonego przez firmy Dell i Intel. Z jakimi wyzwaniami zmagają się polskie organizacje?
Zmienia się rola CIO: od dostawcy do doradcy biznesowego [BADANIE]
O tym, że zmienia się rola IT w firmach, mówimy już od dawna. Ale czy liderzy tych działów dostrzegają potrzebę zmiany? Jak wynika z wyników badań firmy doradczej Deloitte, 64% menedżerów IT chce brać udział w tworzeniu strategii biznesowej swojej firmy.
Infrastruktura IT jest kluczowa dla sprawności organizacji
Restauracja zmieniająca zamówienie towaru w zależności od pogody lub urządzenia, które same zgłaszają się do serwisu na przegląd? Przyszłością IT jest automatyzacja i zarządzanie przez polityki (policies).
Chmura nie tylko dla IT [WEBINARIUM]
Czym jest IT bez IT? Dlaczego to właśnie działy biznesowe są największymi beneficjentami rozwiązań technologicznych i powinny być ich największymi orędownikami?
Pierwszy krok, by podbić serca klientów
Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Agnieszka Operhalska: biuro musi zapewnić komfort pracownikom
Aranżacja przestrzeni biurowej ma kolosalny wpływ na lojalność pracowników, na to, czy mają oni poczucie, że dana przestrzeń jest „ich”.
Karolina Manikowska: biuro jest katalizatorem zmiany
Jak firmy mogą zapewnić pracownikom odpowiednie środowisko pracy i współpracy?
Jak wielkie firmy wygrywają dzięki zwinności? [WEBINARIUM]
Kiedy naprzeciw siebie stają biznesowe potęgi i zwinne start-upy, wynik starcia nie jest łatwy do przewidzenia. Bardzo często to właśnie zwinność okazuje się ważniejsza od siły giganta.
Waluta cenniejsza niż złoto: jak technologia pozwala osiągać doskonałą obsługę klienta? [WEBINARIUM]
Czym jest doświadczenie klienta (customer expierence) i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla wszystkich polskich firm?
5 najważniejszych trendów cyfrowej transformacji według polskich firm [BADANIA]
Dwie trzecie dużych polskich firm deklaruje, że cyfryzacja przyczyniła się do wzrostu ich przychodów, lecz jednocześnie wiąże się ona z poważnymi wyzwaniami. To jeden z wniosków przeprowadzonego na zlecenie Orange Polska badania.
Przemysł 4.0 potrzebuje inżynierów z kompetencjami biznesowymi
Większość polskich firm produkcyjnych koncentruje się na tu i teraz. Na Przemysł 4.0 patrzą narzędziowo, czyli z perspektywy wdrożenia 2–3 projektów technicznych i nie wiążą ich z aspektami kompetencyjnymi i biznesowymi, przekonuje nasz rozmówca.
5 obszarów, w których technologia zmienia procesy rekrutacyjne
Najważniejsze i najbardziej czasochłonne zadania działów HR związane są z procesem rekrutacyjnym. W przypadku części czynności, szczególnie tych żmudnych i powtarzalnych, bardzo przydatne mogą się okazać nowoczesne technologie.
Analityka jest sztuką przekuwania danych w najlepsze decyzje
Wierzę, że wiedza merytoryczna pracownika jest najcenniejsza i to do niego powinna dopasować się technologia --- nie odwrotnie. Narzędzia muszą wyzwolić potencjał wiedzy użytkownika --- przekonuje nasz rozmówca.
Firma na drodze do zwycięstwa. Jak rozwiązania chmurowe mogą pomóc twojej firmie [WEBINARIUM]
Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom.
Nordea Seastory: poznaj biuro, które stało się wizytówką nie-banku
Jak przyciągać najlepsze talenty do banku, który działa bardziej jak firma IT? Przed takim wyzwaniem stanęła Nordea. Firma postawiła m.in. na nowoczesną siedzibę. Sprawdzamy z naszą kamerą, jak wygląda biuro, które ma być nie tylko wizytówką organizacji, ale i najlepszym biurem w Trójmieście.
Brain Embassy: San Francisco w sercu Warszawy
Jeśli z zazdrością patrzysz na biura takich firm jak Google czy Apple, nie musisz jechać do Doliny Krzemowej, aby poczuć ich klimat. Podobne wrażenia zapewnia Brain Embassy.
Nieprzewidziane konsekwencje decyzji sprzedażowych. Jak sobie z nimi poradzić?
Nie zawsze wszystko wychodzi tak, jak to sobie zaplanowaliśmy.
Jak stworzyć biuro sprzyjające kreatywności i współpracy [DEBATA]
Najlepsze pomysły nie rodzą się przy biurkach.
Future of crime: dziś i jutro twojego cyfrowego bezpieczeństwa [RAPORT]
W przyszłości przestępcy będą atakować nasze myśli lub… genom. Zanim to jednak nastąpi jest dziś. I to takie dziś, w którym cyberzagrożenia są poważne i powszechne. Czy ty i twoi pracownicy jesteście ich świadomi?