Najnowsze
Human Power alarmuje: aż 8 na 10 ankietowanych czuje się zmęczona!
Polacy mierzą się z pandemią zmęczenia. Aż 8 na 10 respondentów odczuwa zmęczenie – tak wynika z raportu Zmęczeni zmęczeniem. Raport o kondycji pracowników polskich organizacji przeprowadzonego przez Human Power w czerwcu bieżącego roku. Co więcej, u 41% badanych nawet odpoczynek nie przynosi potrzebnej regeneracji. Co możemy zrobić, by odzyskać energię do działania?
BSH dla Ukrainy: jak producent AGD pomaga uchodźcom
Miliony Polaków włączyły się w pomoc Ukraińcom, którzy doświadczają dramatu wywołanej przez Rosję wojny. Mieszkańcy, władze publiczne, instytucje pozarządowe i przedsiębiorstwa – wszyscy stanęli ramię w ramię w obliczu tragedii, która spotkała naszych wschodnich sąsiadów. Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. intensywnie angażuje się w tę pomoc.
Nigdy nie zwlekaj z podnoszeniem cen
Zarówno polski, jak i globalny biznes funkcjonuje obecnie
w warunkach mocno podwyższonej inflacji. Utrudnia to nie tylko planowanie kosztów i zysków, ale nawet tak podstawową kwestię, jaką jest ustalanie cen produktów i usług. O tym, jak radzić sobie w takiej sytuacji, mówi nam ekspert w dziedzinie kształtowania cen, prof. Hermann Simon. Rozmawia Tomasz Kulas.
Jak zerwać z wypaleniem w 4 krokach
To był przepis na wypalenie: dwa lata pracy, często po godzinach, przy jednoczesnym pełnieniu funkcji rodzica czy opiekuna, w poczuciu izolacji od przyjaciół i współpracowników, którzy mogliby zagwarantować emocjonalne i praktyczne wsparcie. Jak wykazały badania przeprowadzone przez Korn Ferry w 2021 roku, 89% profesjonalistów twierdziło wówczas, że są wypaleni, a zdecydowana większość (81%) przyznała, że są wypaleni bardziej niż na początku pandemii.
Reklama w metawersum – czy warto w nią inwestować i jak to zrobić
Wirtualny świat – przyszłość pracy, nauki i rozrywki czy raczej idea, która nigdy nie stanie się rzeczywistością? Opinie na temat metawersum są podzielone, co nie przeszkadza markom inwestować w tę wirtualną przestrzeń. Czy reklama w metawersum ma sens?
Problem z zaufaniem, który spowalnia cyfrową transformację
Napięcie pomiędzy biznesem a IT nie jest nieuniknione. Można nim zarządzać w taki sposób, by budować wzajemny szacunek dla kompetencji każdej ze stron, a przy okazji otwierać nowe drzwi.
Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?
W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi.
Usługi przyjazne środowisku – jak przebiega proces zielonej transformacji w Grupie Impel
We wdrażanej przez przedsiębiorstwa strategii ESG na pierwszym miejscu znajduje się czynnik środowiskowy. W jego ramach definiowane są działania, jakie zamierzają podejmować firmy w celu zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Dla przedsiębiorstw oznacza to m.in. ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, zużycia wody i mniejszą emisję ścieków. Transformacji w kierunku odpowiedzialnego biznesu sprzyjają ramy regulacyjne, takie jak Porozumienie Paryskie, unijna długoterminowa strategia do 2050 roku czy Europejski Zielony Ład.
QRshing, czyli phising 2.0? Na kody QR łatwo się nabrać
QRshingowi oszuści mogą czyhać wszędzie – fałszując system opłat parkometru, zachęcając do wsparcia akcji charytatywnej, czy podszywając się pod bank. Ryzyko rośnie wraz ze wzrostem popularności kodów QR, ponieważ stały się one szczególnie popularne w czasie pandemii, bo umożliwiają bezdotykowe przekazywanie informacji. Czym jest nowa wersja phisingu i jak można się przed nią uchronić?
Cztery sposoby na przełożenie informacji zwrotnej menedżera na konkretne działania
Co zrobiliście z tą informacją zwrotną, którą ostatnio przekazał wam menedżer, np. w związku z projektem, prezentacją czy w ramach oceny wydajności? Zignorowaliście ją i przeszliście do swoich obowiązków, czy może zastanowiliście się chwilę nad tym, jak ją wykorzystać? Przeprowadzone niedawno badania ankietowe pokazały, że jedynie 14% respondentów zdecydowanie zgadza się z twierdzeniem, że okresowa ocena wydajności zachęca ich do podjęcia działań mających na celu poprawę.