Najnowsze
Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej
Jakich metod analizy danych użyć i jak właściwa interpretacja wyników może przełożyć się na decyzje biznesowe?
Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy
Sprawdź, czy polski aspekt marki stanowi zachętę do zakupu oraz czy zależy od kategorii produktu.
Jak budować pozytywne doświadczenia zakupowe
Poznaj sposoby, w jakie producenci i sieci handlowe próbują poradzić sobie ze zjawiskiem cyfryzacji i spadkiem lojalności klientów.
Pod presją polityków, klientów i pracowników
Złożone i długie łańcuchy dostaw oraz nieustające turbulencje rynkowe. O tym, jak sobie radzą z tymi wyzwaniami operatorzy logistyczni, magazynowi i spedytorzy, rozmawiali eksperci zaproszeni przez redakcję „Harvard Business Review Polska”.
Nowe pojęcie mobilności
O kreowaniu wartości dla małych i dużych firm, nowych produktach na rynku, a także o zmianie podejścia klientów do mobilności.
Dyrektywa mobilności może zniszczyć wiele firm transportowych
Komisja Europejska zaprezentowała osiem głównych kierunków działań dotyczących legislacji. Co właściwie znaczy „równa praca za tę samą płacę”?
Budujemy ofertę, wartości dla klientów
Współczesny klient oczekuje od firmy, która go obsługuje, profesjonalnej współpracy, bazującej na odpowiednim systemie wartości. Jest to szczególnie istotne dla firm branży TSL.
Z myślą o pracodawcach
Rozmowa o narzędziach, które umożliwiają nadążenie za zmieniającymi się wymogami rynku pracy.
Zarządzanie zmianą to duże wyzwanie
Jak GE w Polsce dostosowuje globalne zmiany do lokalnych warunków?
Jak wejść na rynek odległy kulturowo
Dubaj, choć odległy geograficznie i kulturowo, może okazać się wielką szansą dla polskiej firmy Hebert.