Najnowsze
Nowe pole rywalizacji
Coraz powszechniejsza obecność robotów we współczesnym biznesie stawia przed firmami nowe wyzwania. Niektóre aspekty ich działalności – takie jak obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi – trzeba będzie stworzyć praktycznie od podstaw.
Dlaczego liderzy powinni znać się na mózgu?
Przywództwo od dawna traktowane jest jako sztuka, a wzorce w tym zakresie wyznaczała dotąd raczej moda niźli fakty.
Kreatywność ujarzmiona. Jak prowadzić działania kreatywne, aby maksymalizować efektywność i minimalizować ryzyko?
Dobrze i kompleksowo przeprowadzona operacja „odblokowywania” kreatywności z dużym prawdopodobieństwem pozwoli organizacji wypłynąć na „niebieski ocean” i stworzy szanse budowania nowych możliwości biznesowych.
Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika
Wartościowi fachowcy często nie dbają o swój wizerunek, nie grają w polityczne rozgrywki, przez co w procesach rekrutacyjnych mają trudniejszy start.
Jakie podejście do chmury będzie najlepsze w twojej firmie
Decydując się na korzystanie z rozwiązań chmurowych, stajemy przed koniecznością wyboru konkretnego rozwiązania. Możliwości jest co najmniej kilka. I nie chodzi tylko o to, na jakiego zdecydować się dostawcę. Zacząć należy od wyboru właściwego podejścia.
Czas na marketing automation
Czasy słabo stargetowanych kampanii, które przy odrobinie szczęścia przynosiły wyniki, mamy już za sobą. Dzięki marketing automation perspektywa osiągnięcia wymiernych efektów sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie tej technologii.
Przetrwają najzwinniejsi. Wielkie firmy mogą działać jak start-upy
Czy wielki kontenerowiec może być zwrotny niczym żaglówka? Jest to możliwe – dzięki tak popularnym dziś wśród liderów rynku zwinnym metodykom. Te, choć wydają się nowym rozdaniem, są powrotem do rozwiązań z przeszłości. Sprawdzonych i racjonalnych.
6 sposobów, które pozwolą ci stać się hiperproduktywnym menedżerem
Możesz osiągać wielkie cele. Ważne są tylko właściwe ramy czasowe. Jak stać się hiperproduktywnym?
Jak zbudować uskrzydlającą organizację?
Czy istnieje recepta pozwalająca stworzyć najlepsze miejsce pracy?
Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.
Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.