Technologie mobilne
Aplikacje mobilne to jego specjalność – Tomasz Woźniak z Future Mind
Tomasz Woźniak z Future Mind opowiada o dobrych praktykach w świecie mobile oraz dzieli się wskazówkami dotyczącymi podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Jak działa mobilny podpis elektroniczny? Czy warto go stosować w biznesie?
Technologie umożliwiające stosowanie podpisu elektronicznego znane są i wykorzystywane w Polsce już od 20 lat, ale w ostatnich miesiącach ich popularność radykalnie wzrosła. Czemu tak się stało? I jakie są korzyści biznesowe stosowania podpisu elektronicznego?
IT Transformation: jak technologia odpowiada na mobilność bez granic?
W erze transformacji cyfrowej granic firmy nie wyznaczają już mury biura - firma jest tam, gdzie jej pracownicy. To stwarza zupełnie nowe wyzwania związane min. z charakterem wykonywanych obowiązków.
Holistyczne podejście do elektromobilności
Państwowe i unijne programy wsparcia oraz ogromne inwestycje koncernów motoryzacyjnych stanowią silny bodziec do tego, żeby za kilka lat silniki spalinowe ustąpiły miejsca bateriom.
Pracownicy przyszłości: co ich gnębi, co ich nakręca?
Z raportu infuture hatalska foresight institute powstałego we współpracy z firmą Samsung wyłania się niezwykle interesujący portret pracownika żyjącego w erze demokratyzacji technologii wykładniczych.
Ryzyko mobilne
Technologie mobilne na naszych oczach rewolucjonizują rzeczywistość. Są najbliższym i przez to często najwygodniejszym dla użytkowników interfejsem do cyfrowego świata.
Skuteczna komunikacja z klientem mobilnym przez stronę internetową
W ciągu zaledwie dekady przeżyliśmy rewolucję o niespotykanej wcześniej skali. Chcąc trafić do klienta, powinniśmy nadążać za najnowszymi trendami.
Przyszłość reklamy internetowej [RAPORT]
Jak wygląda przyszłość reklamy cyfrowej? Które trendy okażą się kluczowymi zagadnieniami dla branży internetowej? O tym w najnowszym raporcie IAB Polska "Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce".
Bankowość mobilna
Prawdopodobnie już w 2020 roku klienci będą częściej łączyć się z bankiem za pośrednictwem urządzeń mobilnych niż komputera.
Technologie mobilne – rosnący potencjał
W ciągu ostatnich kilkunastu lat technologie mobilne stały się głównym czynnikiem wzrostu. Ponadto gruntownie zmieniają styl życia milionów ludzi na Ziemi.
Rewolucja technologiczna tworzy wiele zawodów
Rewolucja technologiczna unicestwia wiele starych zawodów, a w ich miejsce kreuje nową grupę specjalistów IT.
To mit, że klienci boją się płatności mobilnych
Jeśli sklep internetowy nie zapewnia klientom możliwości płacenia przez aplikację mobilną, może ich skutecznie do siebie zniechęcić.
Technologie pozwalające zrozumieć klienta
Działające w Polsce przedsiębiorstwa wykorzystują coraz szersze spektrum technologii stosowanych w urządzeniach mobilnych.
"Cyfrowo" czy "analogowo"? W "wirtualu" czy w "realu"?
Czy cyfrowe zmiany mogą zastąpić liczne przyjemności, których dostarczy nam wyłącznie świat realny, analogowy?
Smartfon nieodłącznym towarzyszem
Zwyczaje pokolenia Y pokazują, jak bardzo potrzeba bycia w sieci kieruje każdym aspektem ich życia: od pracy po robienie zakupów, od przyjaciół do rodziny.
Jak efektywnie zdobywać klientów przez telefon?
Zdecydowana większość rozmów telefonicznych handlowców kończy się nieudaną próbą sprzedaży. Jak temu zapobiec i sprawić, aby sprzedaż przez telefon była skuteczna?